تحلیل ارز‌های دیجیتالتحلیل تکنیکال

تحلیل داگز؛ آیا DOGS می‌تواند از یک مقاومت مهم عبور کند؟

توکن‌سوزی ۴.۸ میلیارد واحد داگز در هفته قبل بسیاری از هولدرهای آن را خوشحال کرد. اکنون معامله‌گران امیدوارند که DOGS بتواند از یک مقاومت مهم عبور کند.

خلاصه تحلیل

  • قیمت داگز‌ در حال حاضر در محدوده ۰.۰۰۰۷ دلار قرار دارد و حدود ۵۰ درصد کمتر از قیمتی است که در ابتدای راه‌اندازی خود به آن رسیده‌ بود.
  • اگر داگز بتواند از مقاومت مهم خود به صورت کامل عبور کند، در ادامه احتمالاً در سطح ۰.۰۰۰۸۳ دلار با فشار فروش جدیدی روبه‌رو می‌شود.

به گزارش بی‌این کریپتو، پروژه‌های کریپتویی معمولاً سعی می‌کنند با توکن‌سوزی و حذف دائمی توکن‌ها از عرضه گردش به افزایش کمیابی و قیمت خود کمک کنند. پروژه داگز‌ هم در مجموع، ۴.۸ میلیارد توکن را در هفته قبل سوزاند تا به همین هدف برسد. شایان ذکر است که کل عرضه توکن داگز هم به ۴۰۰ میلیارد واحد می‌رسد.

قیمت داگز DOGS: در حال حاضر در محدوده ۰.۰۰۰۷ دلار قرار دارد و حدود ۵۰ درصد کمتر از قیمتی است که در ابتدای راه‌اندازی خود به آن رسیده‌ بود. این توکن‌های سوزانده‌شده هم از ایردراپ‌هایی به دست آمده‌ که توسط کاربران برداشت نشده‌ بود.

ثبت نام سریع در نوبیتکس
احساسات معامله‌گران نسبت به داگز و نات کوین
احساسات معامله‌گران نسبت به داگز و نات کوین

قیمت داگز‌ در تایم فریم ۴ ساعته به بالای یک خط مقاومت بسیار مهم رسیده‌ است. با این حال عبور از این مقاومت هنوز به طور کامل تایید نشده‌ است. در نتیجه معامله‌گران باید منتظر تاییدیه‌های بیشتر بمانند. در هر صورت اگر داگز بتواند از این مقاومت مهم به صورت کامل عبور کند، در ادامه احتمالاً در سطح ۰.۰۰۰۸۳ دلار با فشار فروش جدیدی روبه‌رو می‌شود.

نمودار قیمت داگز
نمودار قیمت داگز

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *