اخبار آلت‌کوین‌هااخبار ارزهای دیجیتال

آوالانچ ۲ میلیون AVAX را از شبکه ترا بازخرید می‌کند؛ رالی جدیدی در راه است؟

بنیاد آوالانچ قرار است ۱.۹۷ میلیون توکن AVAX را که در سال ۲۰۲۲ و یک ماه قبل از فروپاشی شبکه ترا به لونا فاوندیشن گارد (LFG یا Luna Foundation Guard) فروخته بود، دوباره خریداری کند. این خبر احساسات صعودی هولدرهای AVAX را تقویت کرده است.

خلاصه خبر

  • بنیاد آوالانچ قصد دارد ۱.۹۷ میلیون توکن AVAX را به قیمت ۴۵.۵ میلیون دلار از شبکه ترا بازخرید کند.
  • به نظر می‌رسد بنیاد آوالانچ در تلاش است تاثیر فروش این توکن‌ها در بازار را کاهش دهد.

به گزارش کوین تلگراف، بنیاد آوالانچ AVAX: قصد دارد ۱.۹۷ میلیون توکن AVAX را به قیمت ۴۵.۵ میلیون دلار از شبکه ترا بازخرید کند. البته ارزش این توکن‌ها در بازار بیشتر از ۵۷ میلیون دلار است. قرارداد بازخرید و تسویه حساب این توکن‌ها در دادگاه ثبت شده‌ و در انتظار تایید قاضی است.

به نظر می‌رسد بنیاد آوالانچ در تلاش است تاثیر فروش این توکن‌ها در بازار را کاهش دهد. شرکت‌های ورشکسته‌ معمولاً با فروش دارایی‌های خود تاثیر نزولی روی بازار می‌گذارند. برای مثال فروش سولانا توسط صرافی FTX در سال قبل به کاهش قیمت آن کمک کرده بود. علاوه بر این فروش بیت کوین توسط صرافی مت گاکس‌ تا مدت‌ها جلوی رشد آن را گرفته‌ بود.

ثبت نام سریع در نوبیتکس

شایان ذکر است که ارزش این توکن‌ها در سال ۲۰۲۲ به حدود ۱۰۰ میلیون دلار می‌رسید. این تسویه حساب هزینه دادرسی ترا را هم کاهش می‌دهد و فرآیند بازپرداخت طلبکاران آن را آسان‌تر می‌کند.

LFG یک سازمان غیرانتفاعی است که وظیفه ایجاد و نگهداری ذخایر استیبل کوین الگوریتمی ترا یعنی USTC را بر عهده داشت. با این حال بعد از سقوط شبکه ترا، USTC پیوند خود را با دلار ایالات متحده از دست داد و تا محدوده ۰.۰۰۶ دلار سقوط کرد.

قیمت آوالانچ به این خبر واکنش مثبتی نشان داد و در زمان نگارش این مطلب، حدود ۳ درصد رشد کرده بود. هولدرهای این توکن امیدوارند که با کاهش احتمال افزایش فشار فروش آن، حرکت صعودی مذکور ادامه داشته‌ باشد.

نمودار قیمت آوالانچ
نمودار قیمت آوالانچ

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *