بازی‌های کریپتویی

آموزش برداشت و فروش کتز + انتقال توکن کتس (Cats) به تون کیپر

دریافت و برداشت ایردراپ بازی تلگرامی کتز (Cats) به مقصد کیف پول‌های غیرامانی از امروز آغاز شده است. در این مطلب روش دریافت ایردراپ کتز و فروش آن در کیف پول تون کیپر را آموزش می‌دهیم.

آموزش برداشت ایردراپ کتز

قبل از هر چیز توجه داشته باشید که ایردراپ کتز ظاهراً تنها برای آن دسته از بازیکنان قابل برداشت است که قبلاً تسک‌هایی را که شامل پرداخت تون کوین در این بازی بوده، انجام داده‌اند. بنابراین اگر هنگام ورود به بخش Airdrop در ربات کتز با پیامی مشابه تصویر زیر مواجه می‌شوید، یعنی حداقل فعلاً اجازه برداشت ندارید و شامل ایردراپ فصل اول کتز نشده‌اید.

اگر امکان برداشت ایردراپ کتز برای شما فراهم باشد، پس از ورود به بخش Airdrop از منوی پایین، با صفحه‌ای مشابه تصویر زیر مواجه می‌شوید. در این صفحه روی دکمه Non-custodial wallet بزنید و سپس روی Continue کلیک کنید. در ادامه باید کیف پولی که قصد استفاده از آن در برداشت کتز را دارید، انتخاب کنید. بهترین گزینه کیف پول تون کیپر است. پس از انتخاب تون کیپر، وارد اپلیکیشن شده و باید اتصال کیف پول به ربات را با زدن دکمه Connect wallet تایید کنید.

ثبت نام سریع در نوبیتکس

در ادامه مجدد به ربات کتز باز می‌گردید و باید پس از بررسی آدرس کیف پول خود روی دکمه Submit بزنید. مرحله بعدی اهمیت زیادی دارد، از این جهت که کارمزد برداشت و انتقال توکن‌ها به تون کیپر به شما نمایش داده می‌شود. توجه داشته باشید از آنجایی که بسیاری از کاربران مقادیر کمی کتز دریافت کرده‌اند، لازم است با بررسی قیمت کتز محاسبه کنید که آیا پرداخت ۰.۲ تون کوین (حدود ۱ دلار) ارزشش را دارد یا نه و در نظر بگیرید مجموع دریافتی شما هزینه‌های برداشت را پوشش می‌دهد یا خیر.

در هر صورت، اگر مایل به ادامه مراحل برداشت هستید، فلش آبی داخل تون کیپر را به سمت راست بکشید. سپس به ربات برگشته و با صفحه انتظار تکمیل تراکنش مواجه می‌شوید. چند لحظه در این صفحه منتظر بمانید و از ربات خارج نشوید.

در نهایت با تکمیل برداشت صفحه زیر به شما نمایش داده می‌شود. توجه داشته باشید که این پیام یعنی تراکنش شما در صف قرار گرفته و با گذشت مقداری زمان توکن‌های کتز در کیف پول تون کیپر شما نمایش داده خواهد شد.

آموزش فروش کتز

ساده‌ترین روش برای فروش توکن کتز، استفاده از بخش Swap در کیف پول تون کیپر است. برای این کار، پس از دریافت توکن‌های خود در تون کیپر می‌توانید وارد بخش Swap شده و ارز پیش‌فرض را که روی TON قرار دارد با جست‌وجو روی CATS قرار دهید. توجه کنید توکن‌های دیگری با نام مشابه کتز وجود دارد و باید توکن مشخص‌شده در تصویر را انتخاب کنید.

سپس مقدار مورد نظر و ارزی که قصد تبدیل کتز به آن را دارید انتخاب کرده و روی Continue بزنید. در ادامه اطلاعات این معامله از جمله کارمزد را مرور کرده و اگر همه چیز مورد تأیید شماست، روی دکمه Confirm بزنید. کمی بعد توکن‌های کتز شما فروخته شده و به تون کوین یا هر ارز دیگری تبدیل می‌شود که انتخاب کرده بودید.

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.

محمدامین علی‌یاری

از سال ۲۰۲۰ به‌عنوان نویسنده محتوا، خبرنگار و محقق توی فضای ارزهای دیجیتال و بلاکچین فعالیت می‌کنم. علاقه‌مند به پیداکردن پروژه‌های نوآورانه‌ای هستم که روی کاربردپذیری کریپتو تمرکز دارن. بعضی وقت‌ها ترید هم می‌کنم، اما بیشتر طرفدار سرمایه‌گذاری بلندمدت هستم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *