اخبار کوتاه ارزهای دیجیتال

چرا بعضی از کاربران هنوز نمی‌توانند ایردراپ کتز را دریافت کنند؟

از امروز فرآیند توزیع ایردراپ کتز شروع شده‌ و کاربران با پرداخت کارمزد ۰.۲ تون کوین می‌توانند توکن‌هایشان را دریافت کنند. با این حال به نظر می‌رسد که بعضی از کاربران با هشدار پایین روبه‌رو شده‌ و متوجه شده‌اند که در ایردراپ CATS واجد شرایط نشده‌اند. این کاربران احتمالاً قبل از اسنپ شات کتز کیف پول خود را به بازی مذکور وصل نکرده و یا این که شاخص‌های مورد نیاز را انجام نداده‌اند. در هر صورت به آن‌ها هیچ توکنی تخصیص نیافته‌ است. ایردراپ کتز در روزهای اخیر با انتقادات زیادی روبه‌رو شده‌؛ چراکه برای مثال قیمت بسیار پایینی دارد و طبق برنامه ۳ بعد از لیست شدن‌ توزیع ایردراپش را شروع نکرد.

صفحه کتز
صفحه کتز‌

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. سلام
    ببخشید ما واجد شرایط بودیم برداشتم زدیم دو دهم تن هم دادیمو موفق انتقال داده شد ولی کتز بعد تقریبا ۱۲ ساعت هنوز نیومده ولت
    لطفا راهنمایی کنید ممنون خسته نباشید

  2. من خودم کیف پول تون کیپر رو هم وصل کرده بودم ولی متاسفانه این پیغام برام میاد .. ایردراپها دارن از کاربرانشون سو استفاده میکنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *