اخبار ارزهای دیجیتال

تحلیل نات کوین؛ آیا زمان خرید NOT فرا رسیده است؟

نات کوین در روزهای قبل با فشار خرید نسبتاً خوبی مواجه شد و بسیاری از هولدرهایش را امیدوار کرد.

خلاصه تحلیل

  • بسیاری از هولدرهای نات‌ کوین همچنان در ضرر هستند.
  • شاخص ADX برای NOT در حال حاضر در محدوده ۳۴ قرار دارد.

به گزارش بی‌این کریپتو، قیمت نات‌ کوین NOT: اخیراً افزایش یافته‌، اما بسیاری از هولدرهای آن همچنان در ضرر هستند. این سناریو احتمال افزایش فشار فروش نات کوین در کوتاه‌مدت را کاهش می‌دهد، زیرا هولدرهای آن احتمالاً انتظار رشد بیشتر NOT را دارند. در نتیجه، در صورت افزایش فشار خرید نات‌ کوین حرکت صعودی آن ممکن است تشدید شود.

سود و ضرر هولدرهای نات کوین
سود و ضرر هولدرهای نات‌ کوین

شاخص ADX برای NOT در حال حاضر در محدوده ۳۴ قرار دارد. با این حال شاخص مذکور در روزهای قبل در محدوده ۱۸ قرار داشت. عبور ADX از سطح ۲۵ نشان می‌دهد که روند صعودی نات کوین تشدید شده اما ثابت نمی‌کند که NOT وارد یک روند صعودی بسیار قوی شده‌ است.

ثبت نام سریع در نوبیتکس
شاخص ADX نات کوین
شاخص ADX نات کوین

یک نکته مهم این است که میانگین‌های متحرک نات‌ کوین در آستانه یک تقاطع طلایی قرار دارند. این تقاطع زمانی ایجاد میشود که یک میانگین متحرک کوتاه‌مدت از میانگین متحرک بلندمدت عبور کند.

با توجه به اینکه ADX نات‌ کوین در حال حاضر قوی است و بسیاری از هولدرهای آن هنوز در ضرر هستند، شرایط برای حرکت بیشتر به سمت بالا مساعد است. اگر تقاطع طلایی شکل بگیرد و حرکت صعودی NOT ادامه یابد، این ارز دیجیتال ممکن است مقاومت‌ ۰.۰۱۰۶ دلار را آزمایش کند. اگر فشار خرید نات کوین کافی باشد، احتمال رشد آن تا سطخ ۰.۰۱۲۲ دلار و یا حتی ۰.۰۱۳۵۵ دلار تقویت می‌شود..

نمودار قیمت نات کوین
نمودار قیمت نات‌ کوین

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *