اخبار کوتاه ارزهای دیجیتال

بیشتر از ۶ میلیون نفر در ایردراپ ماسک امپایر واجد شرایط شدند

بازی تلگرامی ماسک امپایر اعلام کرده است که بیشتر از ۶ میلیون نفر در ایردراپ آن واجد شرایط شده‌اند. این در حالی است که تعداد کل کاربران آن به بیش از ۵۰ میلیون نفر می‌رسید. علاوه بر این در این ایردراپ ۳ معیارِ تعداد و کیفیت دوستان دعوت‌شده‌، سود در ساعت و تعداد تسک‌های تکمیل‌شده‌ موثر بوده‌اند. ماسک‌ امپایر تاکید کرد که مهمترین معیار آن تعداد دوستان و فعالیت آن‌ها بوده‌ است. در نتیجه هر چه دوست یک کاربر سطح بیشتری داشته‌‌ و تسک‌های بیشتری انجام می‌داد، کاربر مذکور پاداش بیشتری دریافت می‌کرد. با این حال به نظر می‌رسد که بسیاری از کاربران نسبت به ایردراپ این بازی راضی نبوده‌اند. شایان ذکر است که توکن ماسک امپایر قرار است در روز ۲۴ اکتبر (۳ آبان) در صرافی‌های ارز دیجیتال لیست شود.

اطلاعیه ماسک امپایر
اطلاعیه ماسک‌ امپایر

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. خیلی ناعادلانه رفتار کرد خیلی من تو فاز اول نزدیک صد میلیون پروفیت و ده میلیارد سکه و تو فاز دوم چهل میلیون پروفیت و دو میلیارد سکه داشتم تمام ماموریت هارو هر روز انجام می‌دادم ولی آخرسر گفت فعالیت شما کافی نبوده و مشمول دریافت توکن نشدم خیلی آماتورگونه توکن داد به تعداد کمی از کاربرانش.

  2. سلام دوستان من این ایردراپ را از روزی ک وارد بازیهای تلگرامی شد شروع کردم و روزی ۳ الی ۴ بار وارد بازی میشدم و بازی میکردم و تمام موارد رو انجام دادم ولی متاسفانه با این همه وقت گذاشتن و نت هزینه کردن این ایردراپ شامل حال من نشد چون اون نیم تن رو ندادم شامل نشدم اینا فقط دنبال سود خودشون هستن و یک مشت کلاهبردار هستن من بازی bits رو کلی وقت گذاشتم بازی کردم و حتی نیم تن هزینه کردم ولی متاسفانه حتی همون یک ونیم دلار رو هم نداد هواستون رو جمع کنید خیلیاشون کلاهبردار هستن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *