اخبار آلت‌کوین‌هااخبار ارزهای دیجیتال

تحلیل نات کوین؛ آیا انباشت نهنگ‌ها به رشد NOT کمک می‌کند؟

هولدرهای نات کوین امیدوار هستند که انباشت آن توسط نهنگ‌ها بتواند به رشد این ارز دیجیتال کمک کند.

خلاصه خبر

  • تعداد نهنگ‌های نات‌ کوین در ماه قبل و به خصوص در هفته قبل به شدت افزایش یافته‌ است.
  • آخرین رالی NOT پس از چند بار آزمایش مجدد حمایت ۰.۰۶۹ دلار آغاز شد.

به گزارش کوین ادیشن، تعداد نهنگ‌های نات کوین در ماه قبل و به خصوص در هفته قبل به شدت افزایش یافته‌ است. قیمت NOT هم در ماه گذشته حدود ۴ درصد رشد کرده است. البته قیمت این توکن در این مدت تا محدوده ۰.۰۰۸۵ دلار رشد کرد اما دوباره تا محدوده ۰.۰۰۷۸ دلار کاهش یافت.

انباشت نات کوین
انباشت نات‌ کوین

نات کوین بر روی بلاک چین تون راه‌اندازی شد و از اواسط مه (اردیبهشت) معاملات آن آغاز گردید. NOT سپس در کمتر از یک ماه بیش از ۲٬۸۰۰ درصد افزایش یافت و مارکت کپ آن تا سطح ۲.۵ میلیارد دلار رشد کرد.با این حال مارکت کپ نات‌ کوین در حال حاضر به زیر ۱ میلیارد دلار رسیده‌ است.

ثبت نام سریع در نوبیتکس

شایان ذکر است که رشد اولیه مذکور باعث شد قیمت نات کوین به رکورد ۰.۰۲۹۳ دلار برسد. با این حال توکن مذکور در حال حاضر در محدوده ۰.۰۰۷۸ دلار قرار دارد و بیشتر از ۷۰ درصد سقوط کرده است.

با توجه به داده‌های IntoTheBlock و روند قیمت نات کوین، کاربران نسبت به آینده NOT خوشبین هستند. آخرین رالی NOT پس از چند بار آزمایش مجدد حمایت ۰.۰۶۹ دلار آغاز شد. تحلیلگران باور دارند که برای تایید رشد NOT، این ارز دیجیتال باید حمایت مذکور را حفظ کرده و از مقاومت ۰.۰۱۰۶ دلار عبور کند.

نمودار قیمت نات کوین
نمودار قیمت نات‌ کوین

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *