اخبار کوتاه ارزهای دیجیتال

تپ سواپ به زودی از ایردراپ خود رونمایی می‌کند!

بازی تپ سواپ در روز قبل اعلام کرد که به زودی اعضای تیم آن در رویداد سالانه جامعه TON حضور خواهند داشت. علاوه بر این بازی مذکور خاطرنشان کرد که رویداد تولید توکن آن (TGE) در راه است. تپ‌ سواپ تاکید کرد که تیم آن در مراحل نهایی آماده‌سازی است و به زودی به‌روزرسانی‌های بیشتری از جمله ایردراپ خود منتشر خواهد کرد. علاوه بر این تپ سواپ اعلام کرد که به زودی همکاری جدیدی را آغاز می‌کند و طی آن ۵۰٬۰۰۰ nghv تون کوین را به کاربرانش پاداش می‌دهد. شایان ذکر است که تپ‌ سواپ مدت‌ها پیش و در فصل تابستان قرار بود توکنش را راه‌اندازی کند. با این حال تاخیر آن باعث شده‌ بسیاری از کاربرانش اعتراض کنند.

اطلاعیه جدید تپ سواپ
اطلاعیه جدید تپ‌ سواپ

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *