اخبار ارزهای دیجیتالاخبار بازی‌های کریپتویی

ایردراپ ماسک امپایر هم کاربرانش را ناامید کرد!

بعد از ایردراپ‌های ناامیدکننده‌ای مثل همستر، بسیاری از کاربران امیدوار بودند ماسک امپایر تلاششان را جبران کند. با این حال بازی مذکور هم بسیاری از کاربران خود را ناامید کرده است.

خلاصه خبر

  • قیمت ماسک‌ امپایر کمتر از یک ساعت بعد از لیست شدنش در صرافی‌ها ۴۰ درصد سقوط کرد.
  • بسیاری از معامله‌گران منتظر قیمت‌های بیشتری برای X بودند.

به گزارش کوین گیپ، توکن ماسک امپایر در روز قبل بالاخره در صرافی‌های ارز دیجیتال لیست شد. با این حال قیمت ماسک امپایر کمتر از یک ساعت بعد از لیست شدنش در صرافی‌ها ۴۰ درصد سقوط کرد و به ۰.۰۰۰۰۶ دلار رسید. این ارز دیجیتال در حال حاضر هم در سطح ۰.۰۰۰۰۶ دلار قرار دارد.

قیمت مایک امپاسر
قیمت مایک امپاسر

بسیاری از معامله‌گران منتظر قیمت‌های بیشتری برای X بودند. با این حال مارکت کپ ۱۰۰ میلیون دلاری توکن مذکور بسیاری را متعجب کرد. یک نکته مهم عرضه زیاد ماسک امپایر (۶۹۰ میلیارد واحد) است. اکثر توکن‌های تلگرامی از جمله X و راکی رابیت عرضه بسیار زیادی دارند و برخی باور دارند که همین مسئله جلوی رشد آن‌ها را می‌گیرد.

ثبت نام سریع در نوبیتکس

یک نکته دیگر این است که ایردراپ ماسک امپایر هم کاربران را راضی نکرده است. بسیاری از کاربران حداقل نیم تو کوین در بازی مذکور هزینه کرده بودند اما با قیمت پایین، حتی نتوانستند هزینه‌های خود را پوشش دهند. علاوه بر این بسیاری از کاربران تا ساعت‌ها نمی‌توانستند ایردراپ X خود را بعد از لیست شدن‌ آن برداشت کنند.

در هر صورت این روزها ایردراپ‌های ناامیدکننده تلگرامی عصبانیت بسیاری از کاربران را برانگیخته‌ است. بازی‌های تلگرامی با الهام از نات کوین راه‌اندازی شدند اما معامله‌گران زیادی باور دارند که ایردراپ NOT دیگر تکرار نمی‌شود. به همین خاطر تحلیلگران باور دارند که چنین اتفاقاتی بسیاری از کاربران را از بازی‌های مبتنی بر تلگرام دور خواهد کرد.

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *