اخبار کوتاه ارزهای دیجیتال

ایردراپ داگز در بلوم به زودی به پایان می‌رسد

مرحله دوم ایردراپ داگز در بلوم ساعت ۱۶:۳۰ امروز به وقت تهران به پایان می‌رسد. این ایردراپ به طور کلی بین بیش از ۷ میلیون نفر توزیع شد. البته فرآیند تبدیل امتیازهای داگز به توکن DOGS در حال حاضر به طور کامل به پایان نرسیده‌ و کاربران بهتر است منتظر اطلاعیه‌های جدید بلوم باشند. با توجه به اینکه این ایردراپ ۲ مرحله داشت، بعضی از کاربران امیدوارند که باز هم ادامه داشته‌ باشد. مهم‌ترین فاکتور واجد شرایط شدن‌ در ایردراپ مذکور این بود که کاربران کیف پول خود در شبکه تون را متصل کرده و حداقل یک تراکنش انجام داده‌ باشند. البته ایردراپ‌هایی مثل ماسک امپایر و راکی رابیت باعث شده‌ است کاربران نسبت به چنین تراکنش‌هایی محتاط‌تر شوند.

اطلاعیه بلوم
اطلاعیه بلوم

ثبت نام سریع در نوبیتکس

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *