اخبار ارزهای دیجیتال

آیا فروش نهنگ‌ها به کاهش قیمت بیت‌کوین به 37000 دلار اشاره دارد؟

روند صعودی بیت‌کوین ممکن است با کاهش آدرس‌های نهنگ‌ها در معرض خطر قرار گیرد که حاکی از کاهش احتمالی آن تا 37000 دلار است. در همین حال، ماینرها در بازار محتاط فعلی سود می‌برند.

خلاصه‌ی خبر

  • مارتینز معتقد است اگر قیمت‌ها حمایت 43200 دلاری را از دست بدهند، بیت‌کوین ممکن است به سمت 37000 دلار پیش رود.
  • ماینرهای بیت‌کوین در سال 2023 بیش از 10 میلیارد دلار درآمد کسب کردند که افزایش قابل توجهی به مجموع 57 میلیارد دلار در 15 سال گذشته است.

نهنگ‌ها و افت احتمالی قیمت

داده‌های اخیر حاکی از کاهش احتمالی قیمت بیت‌کوین به 37000 دلار در صورت عدم حفظ حمایت حیاتی 43200 دلار است. کاهش آدرس نهنگ‌ها لزوماً به معنای فروش نیست. بلکه نشان‌دهنده‌ی یک الگوی توزیع مجدد در بین دارندگان عمده‌ی بیت‌کوین است.

توزیع مجدد نهنگ‌ها

علی مارتینز از BeInCrypto به کاهش 1.10 درصدی در نهادهایی که حداقل 1000 بیت‌کوین در اختیار دارند طی سه روز اشاره می‌کند. اگرچه فروش آن را تایید نمی‌کند، اما به روند توزیع مجدد در میان نهنگ‌های بزرگ بیت‌کوین اشاره می‌کند. بسته شدن زیر 43200 دلار می‌تواند رشد صعودی را متوقف کند و BTC احتمالاً به زیر 40000 دلار سقوط کند.

احتیاط در میان روندهای صعودی

تحلیلگران Santiment توصیه می‌کنند در بحبوحه‌ی افزایش فعالیت‌های بازار صعودی، احتیاط کنید و در مورد FOMO گسترده هشدار داده‌اند. مارتینز تاکید می‌کند تا زمانی که بیت‌کوین بالاتر از سطح حمایت 43200 دلار باشد، شانس به نفع گاوها است.

سود 10 میلیارد دلاری ماینر‌های بیت‌کوین در 2023

علیرغم احتیاط بازار، ماینرهای بیت‌کوین پیشرفت کرده‌اند و تنها در سال 2023 بیش از 10 میلیارد دلار به دست آورده‌اند. جیمسون لوپ بر اضافه شدن قابل توجه این مبلغ به کل درآمد 57 میلیارد دلاری طی 15 سال تاکید می‌کند. سودهای چشمگیر به افزایش تراکنش‌های مشابه Ordinal نسبت داده می‌شود که عملکرد بهتر بیت‌کوین را در مقایسه با دارایی‌های سنتی تقویت می‌کند.

عملکرد قوی بیت‌کوین

به گفته تحلیلگران Kaiko Research، بیت‌کوین در حال رونق است و از دارایی‌های سنتی در شرایط ریسک تعدیل‌شده پیشی می‌گیرد. این ارز دیجیتال دارای یکی از بالاترین نسبت‌های شارپ در میان دارایی‌های اصلی است که در عملکرد چشمگیر امسال پس از انویدیا در رتبه دوم قرار دارد.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *