گیمفای برای اوج گرفتن نیازمند طیف گستردهتری از محصولات است
رابی یانگ | Robby young مدیرعامل Anomica Brands میگوید که برای محبوبتر کردن پلتفرمهای گیمفای نیازمند افزایش تعداد بازیهای با کیفیت این پلتفرمها هستیم.
رابی یانگ معتقد است که کمبود و خلاء امکان انتخاب میان «تعداد زیادی از محصولات با کیفیت» چیزی است که مدتهاست مانع این شده که بازیهای کریپتویی بتوانند در میان گیمرهای مطرح محبوب شود.
بازیهای مبتنی بر بلاکچین یا گیمفای | Gamefi یکی از تازهترین و مهمترین بخشهای جهان کریپتو است که به بازیکنهای ویدئوگیم اجازهی دریافت پاداشهای مالی واقعی و مالکیت آیتمهای درون بازی را میدهد. علی رغم توانایی بالقوهی این بخش، تعداد محصولات در دسترس این زمینه آنقدر اندک است که بر اساس سخنان رابی یانگ تا به امروز نتوانسته کاربران اصلی و عمدهی ویدئوگیمها را به خود جذب کند. یانگ با مثال زدن از تاریخچهی بازیهای موبایلی میگوید که چندین سال طول کشید تا ارائهی بازیهای موبایلی به حجم بحرانی خود برسد؛ یعنی جایی که بازیکنهای عمده واقعا بخواهند به این جهان جذب شوند.
رابی یانگ میگوید: «فضای بازی بلاکچینی در حال حاضر آن قدر نوپا است که هنوز تا جایی که بتواند بازی خوبی ارائه دهد خیلی فاصله دارد»
مدیرعامل Anomica Brands همچنین به این مسئله اشاره کرد که سرعت تغییر بازیهای کریپتویی واقعا ستودنی است. بنابراین شرکتهایی ممکن است بتوانند در این فضا موفق شوند که از خود انعطافپذیری و چابکی بالایی نشان دهند.
بر اساس گفتههای یانگ:
«چابکی مهارتی ضروری برای دوام در این بازار است؛ سالهاست که اینطور بوده و همچنان هم این چنین خواهد ماند.»