اخبار ارزهای دیجیتالاخبار بیت کوین

پیش‌بینی ۵۰ هزار دلاری قیمت بیت کوین توسط مکس کایزر

مکس کایزر، از طرفداران سرشناس بیت‌کوین و مشاور نایب بوکله، رئیس جمهور السالوادور، در راهبرد پذیرش بیت‌کوین حالا انتظار دارد بیت‌کوین به‌زودی به هدف خاصی برسد که به‌دلیل شرایط خاص به تأخیر افتاده بود.

کایزر، ماکسیمالیست بیت‌کوین، در توئیتی که اخیراً منتشر کرده است، دربارهٔ فروش‌های متوالی اخیر بیت‌کوین که توسط صندوق بیت‌کوین گری‌اسکیل انجام شده است، اظهارنظر کرده است.  

در دو روز گذشته، این صندوق تأمینی ارزهای دیجیتال مقادیر قابل توجه ۱۵،۹۸۶ و ۱۳،۱۷۹ و ۱۰۸۷۲ بیت‌کوین فروخته است که درمجموع ۱.۶۱۸ میلیارد دلار برآورد می‌شود. کایزر در توضیح این موضوع در توییتی نوشت که GBTC به تعادل رسیده است.  

کایزر مطمئن است که پس از چراغ سبز نشان دادن کمیسیون بورس و اوراق بهادار به ۱۱ شرکت برای این‌که معاملات ETFهای بیت‌کوین اسپات خود را آغاز کنند، به‌دلیل آن‌که برخی بازیگران وال‌استریت از خرید ای‌تی‌اف بیت‌کوین جلوگیری می‌کنند، افزایش قیمت پیش‌بینی‌شدهٔ بیت‌کوین به بالاترین قیمت ۵۰،۰۰۰ دلار به تعویق خواهد افتاد.

کایزر در اوایل ژانویه توئیتی در این باره نوشت و به‌ویژه از مدیر ارشد غول بانکی وانگارد به‌عنوان فردی نام برد که با ممنوعیت خرید ای‌تی‌اف بیت‌کوین برای مشتریان، جلوی رشد سرسام‌آور ارزهای دیجیتال اصلی جهان را گرفته است.

به‌طورکلی، کایزر معتقد است که مشخصهٔ بارز «دورهٔ جدید پساهالوینگ بیت‌کوین»، که از ۲۰۲۴ تا ۲۰۲۸ طول خواهد کشید، صندوق‌های قابل معاملهٔ بیت‌کوین اسپات بلک‌راک و وال‌استریت است.

دورهٔ قبلی بیت‌کوین در اختیار مایکل سیلور و شرکت مایکرواستراتژی او بود، که در اوت ۲۰۲۰ با هدف انباشت ۱٪ عرضهٔ در گردش، اقدام به خرید بیت‌کوین با موجود نقدی شرکت کرد.

علی مارتینز، تحلیل‌گر ارزهای دیجیتال گزارش داده است که کیف‌های پول فعال بیت‌کوین افزایش ناگهانی چشمگیری در شبکه داشته‌اند؛ این‌ها کیف‌های پول بیت‌کوین هستند که بیش از ۱ میلیون دلار بیت‌کوین دارند. او اظهار داشت که این نشان‌دهندهٔ «مشارکت روزافزون نهنگ‌ها و استفاده از بیت‌کوین» است.

باوجود این، به‌گفتهٔ آژانس داده‌های درون‌زنجیره‌ای (آن‌چین) سنتیمنت، با کاهش تعداد کل کیف‌های پول بیت‌کوین دارای ۱ بیت‌کوین، معامله‌گران خرد از بیت‌کوین خارج می‌شوند. داده‌ها نشان می‌دهد که در چهار روز گذشته، بیش از ۴۸۷ هزار مورد از این کیف‌های پول منحل شده‌اند، که نشان‌دهندهٔ تسلیم این دسته از نهنگ‌های ارز دیجیتال است و این ممکن است به پرش قیمت بیت‌کوین منجر شود.

مجید جهادی

از سال ۲۰۱۸ در فضای رمزارزها فعال هستم. تریدر نیستم؛ اما وقت زیادی رو صرف بررسی پروژه‌های باحال کریپتویی می‌کنم و روشون سرمایه‌گذاری بلندمدت می‌کنم. در حال حاضر به‌عنوان مدیر شبکه‌های اجتماعی نوبیتکس فعال هستم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =