اخبار ارزهای دیجیتال

آیا رشد Filecoin در سه ماهه‌ دوم 2023 تداوم خواهد داشت؟

درآمد پروتکل یا مجموع کارمزد‌های ایجاد شده در زنجیره در سه ماهه‌ی اول 2023 افزایشی 5 درصدی تجربه کرده و این در حالی است که درآمد طرف عرضه برای ارائه‌دهندگان ذخیره‌سازی کاهش یافته است.

خلاصه خبر

– ارزش کل دارایی‌های قفل شده در Filecoin در سه ماهه‌ی اول سال بیش از دو برابر شده است.

– FIL در 24 ساعت گذشته نزدیک به 6% افزایش در سود باز (OI) خود ثبت کرده است.

شبکه‌ی ذخیره‌سازی  [FIL]فایل کوین از برخی تحولات عمده در سه ماهه اول سال 2023 استقبال کرد. مهم‌ترین این تغییرات راه‌اندازی ماشین مجازی Filecoin (FVM) در ماه مارس بود که راه را برای توسعه و استقرار قراردادهای هوشمند به سبک اتریوم هموار کرد.

1,10,100 FIL امروز چقدر ارزش دارد؟

از زمان این راه‌اندازی، FIL بیش از 8% افت ارزش داشته است اما بخش بزرگی از این ریزش به دلیل افزایش FUD در بازار است که توسط محرک‌های اقتصاد کلان تشدید شده می‌شود.

با بهبود تدریجی شرایط، بر اساس داده‌های CoinMarketCap، تا زمان انتشار این مطلب توکن در پی بازیابی ارزش خود تقریباً 12% سود هفتگی را ثبت کرد.

وضعیت Filecoin در سه ماهه‌ی اول 2023

شرکت تحلیلی بلاک چین Messari گزارشی از عملکرد شبکه Filecoin در سه ماهه اول منتشر کرده است. یکی از بزرگترین دستاوردها در این گزارش، رشد 5 درصدی درآمد پروتکل بر اساس فصل به فصل (QoQ) عنوان شده است.  این درآمد 6.7 میلیون دلار بوده است که افزایش 21 درصدی را نشان می‌دهد. درآمد پروتکل، یا مجموع کارمزد‌های تولید شده در زنجیره، نشان‌دهنده‌ی مجموع هزینه‌های پایه، دسته، بیش برآوردی و کارمزد جریمه‌ها است.

از سوی دیگر، درآمد طرف عرضه یا کارمزد‌هایی که به استخراج‌کنندگان ذخیره‌سازی می‌رسد، نسبت به سه‌ماهه‌ی چهارم %7.22 کاهش را تجربه کرده است.

Messari در گزارش خود تاکید می‌کند که افزایش قراردادهای ذخیره‌سازی جدید باعث رشد درآمد پروتکل شده است. قرارداد ذخیره‌سازی مثل قراردادی است که در آن کاربرانی که به ذخیره‌سازی داده نیاز دارند هزینه‌هایی را به ارائه‌دهندگان فضای ذخیره‌سازی می‌پردازند تا داده‌ها را برای مدت زمان مشخص ذخیره کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *