اخبار ارزهای دیجیتال

FTX Liquidators در آخر هفته 150 میلیون دلار اتریوم و سولانا استیک کردند

FTX Liquidators با هدف به دست آوردن پاداش‌های قابل توجه از طریق استیکینگ به وسیله‌ی Figment، بیش از 150 میلیون دلار توکن اتریوم (ETH) و سولانا (SOL) استیک کردند.

خلاصه‌ی خبر

  • در 14 اکتبر، FTX Liquidators تقریباً 30 میلیون دلار ETH استیک کردند که توسط تجزیه و تحلیل بلاک‌چین 0xScope تأیید شد.
  • آن‌ها همچنین 5.5 میلیون توکن SOL به ارزش 121 میلیون دلار را با هدف به دست آوردن نرخ پاداش 7% استیک کردند.

FTX Liquidators و 150 میلیون دلار اتریوم و سولانا

FTX Liquidators در حال استفاده از فرصت‌ها با استیک هنگفت در توکن‌های اتریوم (ETH) و سولانا (SOL) هستند و با Figment، یک ارائه‌دهنده‌ی خدمات استیکینگ مشارکت می‌کنند.

سرمایهگذاری 30 میلیون دلاری در اتریوم

بر اساس داده‌های Etherscan، در 14 اکتبر FTX Liquidators تقریباً 30 میلیون دلار، معادل بیش از 24000 ETH، استیک کردند. شرکت تحلیلی بلاک‌چین 0xScope نیز این مساله را تأیید کرد و گزارش داد که یک کیف پول مرتبط با FTX Liquidators، حدودا  4416 ETH به ارزش تقریبی 6.8 میلیون دلار را از طریق Figment، ارائه‌دهنده‌ی خدمات استیکینگ متمرکز، سرمایه‌گذاری کرده است.

ثبت نام سریع در نوبیتکس

نرخ پاداش استیکینگ (SRR) در سه ماهه‌ی سوم Figment به طور متوسط 4.5٪ بود، در حالی که وب‌سایت رسمی Ethereum نرخ پاداش سالانه‌ی 3.4٪ را ذکر کرده است.

بیش از 120 میلیون دلار در سولانا

Liquidatorهای شرکت ورشکسته نیز درگیر استیکینگ شدند و 5.5 میلیون توکن سولانا به ارزش حدود 121 میلیون دلار را از طریق Figment استیک کردند. طبق محاسبات Figment، این حرکت استراتژیک FTX را قادر می‌سازد تا نرخ پاداش چشمگیر نزدیک به 7٪ را کسب کند. FTX سرمایه‌گذاری قابل توجهی در سولانا داشت و بیش از 1 میلیارد دلار توکن SOL را در اختیار داشت. علاوه بر سولانا، دارایی‌های FTX شامل بیت‌کوین (BTC)، اتریوم و سایر دارایی‌های دیجیتال بود.

در میانه‌ی دادگاه، FTX گامی جسورانه بر می‌دارد

این تحول در پس‌زمینه‌ی محاکمه‌ی سام بنکمن-فرید، بنیان‌گذار صرافی که اکنون منحل شده است، رخ می‌دهد. این محاکمه سوءمدیریت وجوه مشتریان FTX را افشا کرد و افراد داخلی اصلی در مورد بی‌نظمی‌ها در صرافی شهادت دادند.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *