آموزش کسب درآمد

همه چیز درباره بازی تپ سواپ (TapSwap) تلگرام

استخراج ارز دیجیتال در تلگرام و بازی‌های تلگرامی بعد از گذشت چند ماه همچنان ترند بازار کریپتو هستند. پس از ایردراپ نات کوین، بسیاری دنبال درآمدزایی از ربات تلگرامی بعدی هستند. قبلا بهترین جایگزین‌های نات کوین را معرفی کرده‌ایم و یکی دیگر از پرطرفدارترین آن‌ها بازی TapSwap است. این بازی که بیش از ۵۵ میلیون کاربر دارد و قرار است در سال ۲۰۲۴ ایردراپ بدهد. در این مطلب از مجله نوبیتکس به معرفی و آموزش استخراج رایگان ارز تپ سواپ می‌پردازیم.

پوشش اخبار و آموزش‌های مرتبط با بازی‌های تلگرامی در مجله نوبیتکس صرفاً با هدف اطلاع‌رسانی انجام می‌شود و به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای مشارکت در این پلتفرم‌ها نیست. مجله نوبیتکس هیچ‌گونه مسئولیتی در رابطه با خطرات احتمالی تعامل با بازی‌های تلگرامی ندارد.

تپ سواپ چیست؟

تپ سواپ

ربات تلگرامی تپ سواپ (Tapswap) یک بازی موبایلی مشابه نات کوین است. این بازی توسط صرافی غیرمتمرکز تپ سواپ توسعه یافته است و در ابتدا قرار بود بر بستر بلاکچین ارز دیجیتال سولانا عرضه شود که تصمیم تیم تپ سواپ تغییر کرد و آنها در حال حاضر به دنبال شبکه‌ای دیگر برای عرضه ارز دیجیتال خود هستند. البته این دکس هنوز راه‌اندازی نشده است. به نظر می‌رسد که به نظر توسعه‌دهندگان این پروژه جذب کاربر با ایجاد یک ربات تلگرامی مشابه نات کوین، بازاریابی موفقیت‌آمیزتری محسوب می‌شود.  

بازی تپ سواپ کاملا مشابه Notcoin یک گیم Tap to Earn است؛ یعنی با کلیک کردن روی یک دکمه و انجام یک سری تسک‌ها می‌توانید امتیاز بگیرید و در پایان دوره در نظر گرفته شده، این امتیازات به صورت توکن TAPS به شما ایردراپ می‌شوند. Taps توکن بومی اکوسیستم تپ سواپ است. طبق اطلاعات وایت پیپر تپ سواپ ۵۰ درصد از عرضه توکن (۵۰۰ میلیون) بین کاربران فعال کامیونیتی توزیع خواهد شد. 

زمان دقیق و قطعی راه‌اندازی توکن و ایردراپ تپ سواپ هنوز مشخص نیست. تیم تپ سواپ تاکنون چند بار عرضه این توکن را عقب انداخته است و طبق آخرین اعلام کانال تلگرام رسمی آنها، راه‌اندازی توکن این بازی قرار است تا پایان سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۴ انجام شود.

آموزش کامل بازی تپ سواپ

برای شروع بازی تپ سواپ، وارد ربات تلگرامی Tapswap شوید و روی گزینه Start بزنید. 

 استخراج تپ سواپ

در میان گزینه‌هایی که نمایش داده می‌شوند، Start now را انتخاب کنید. 

 استخراج تپ سواپ

در بخش Tap برای دریافت امتیاز روی تصویر رمزارز بزنید. همانطور که مشاهده می‌کنید برای ضربه زدن به انرژی نیاز دارید. در ابتدای بازی به شما روزانه ۵۰۰ واحد انرژی داده می‌شود که با انجام تسک‌های مختلف می‌توانید آن را افزایش دهید. 

آموزش تپ سواپ

برای دیدن جایگاه خود در میان سایر کاربران روی Bronze بزنید. 

 بازی تپ سواپ

دعوت دیگران به بازی تپ سواپ

از طریق بخش Ref و دعوت از دوستان می‌توانید امتیازات بیشتری دریافت کنید. روی Invite a friend بزنید و کد ریفرال خود را برای دوستانتان بفرستید. 

رفرال در تپ سواپ

دریافت تپ سواپ بیشتر در بخش Task

سپس وارد بخش Task شوید. در این قسمت در ازای هر تسکی که انجام می‌دهید مقدار مشخصی توکن دریافت می‌کنید. مثلا تسک اول عضویت در حساب‌های شبکه‌های اجتماعی تپ سواپ است. در ازای این کار به شما ۲۰۰ هزار توکن داده می‌شود. روزانه این تسک‌ها را انجام دهید. این‌ها تسک‌های بخش Special هستند. 

ارز دیجیتال تپ سواپ

بخش Cinema در تپ سواپ

تپ سواپ به تازگی بخشی را تحت‌عنوان سینما (Cinema) به قسمت تسک‌های بازی (Task) اضافه کرده است. بخش سینما در واقع قسمتی برای معرفی کانال یوتیوب تپ سواپ محسوب می‌شود که تازه کار خود را آغاز کرده است. در این بخش می‌توانید ویدئو‌های یوتیوب تپ سواپ را تماشا کنید، کدهای مخفی درون آن را پیدا کنید و پس از وارد کردن کد هر ویدئو، مقداری سکه رایگان پاداش بگیرید.

کدهای مخفی‌ای که درباره آن حرف می‌زنیم، به‌صورت اعداد رنگی زیر برخی تصاویر هر ویدئو قرار داده شده‌اند. با کنار هم گذاشتن این اعداد می‌توانید کد هر ویدئو را پیدا کنید و در نهایت در همان بخش سینما وارد و سکه‌های رایگان خود را دریافت کنید.

آموزش وارد کردن کد مخفی تپ سواپ

برای وارد کردن کد مخفی تپ سواپ لازم است ابتدا وارد بخش Task و قسمت Cinema شده و روی نام ویدئوی مورد نظر خود بزنید. در ادامه هم باید روی دکمه Start mission کلیک کنید.

در مرحله بعد، با زدن دکمه Watch وارد کانال یوتیوب تپ سواپ شده و می‌توانید ویدئو جدید این بازی تلگرامی را تماشا کنید. در ادامه به بازی بازگشته و کد هر ویدئو را طبق راهنمای بالا و با توجه به عنوان آن، وارد کنید.

فهرست کد‌های جدید امروز تپ سواپ به تفکیک نام هر ویدئو بالای همین مطلب قرار داده شده است. با وارد کردن این کد در کادر درون تصویر، زدن دکمه Submit و سپس دکمه Finish mission می‌توانید سکه‌های رایگان خود را دریافت کنید. پاداش هر ویدئو تپ سواپ ۲۰۰٬۰۰۰ سکه است. با زدن دکمه Claim در مرحله آخر، این مقدار سکه به موجودی شما اضافه خواهد شد. توجه داشته باشید که پس از زدن دکمه Watch در مرحله قبل، باید حداقل به اندازه زمان هر ویدئو برای وارد کردن کد آن صبر کنید. در غیر این صورت کد از شما پذیرفته نمی‌شود.

بخش Leagues در تپ سواپ

صفحه بعدی در بخش تسک‌ها Leagues است. در اینجا متناسب با جایگاهی که در بازی دارید می‌توانید توکن دریافت کنید. 

انتخاب لیگ بازی تپ سواپ

بخش Ref Tasks در تپ سواپ

صفحه بعد Ref Tasks مختص تسک‌های دعوت از دوستان است. در ازای دعوت از یک نفر از دوستانتان ۲۵۰۰ توکن و در ازای ۳ نفر ۵۰ هزار توکن و در ازای ۱۰ نفر ۱۰ هزار توکن و الی آخر داده می‌شود. 

بخش Ref Tasks در تپ سواپ

بخش Boost در تپ سواپ

بخش بعدی Boost است. با فیچرهایی که در این بخش وجود دارد می‌توانید فرآیند استخراج تپ سواپ را ارتقا بدهید. 

بخش Boost در تپ سواپ

روی Taping Guru بزنید. این گزینه درآمد شما از استخراج را چند برابر می‌کند. مثلا اینجا برای ۲۰ ثانیه سرعت ضربه زدن و درآمد شما ۵ برابر می‌شود.

ارز دیجیتال تپ سواپ

 روی Get it بزنید و برای ۲۰ ثانیه با سرعت ۵ برابری تپ سواپ استخراج کنید. ۳ بار در روز می‌توانید از این گزینه استفاده کنید. 

تپ سواپ چیست

مورد بعدی Full Tank است. با انتخاب این گزینه سطح انرژی شما به حداکثر می‌رسد. 

full tank در تپ سواپ

فیچر بعدی Multitap است. با انتخاب این گزینه و پرداخت ۲۰۰ عدد توکن می‌توانید مقدار توکن‌هایی که با هر ضربه دریافت می‌کنید را افزایش دهید. 

ارز دیجیتال تپ سواپ

گزینه بعدی Energy Limit است. در این مرحله با پرداخت ۲۰۰ توکن سطح انرژی خود را افزایش می‌دهید. 

آموزش استخراج تپ سواپ

فیچر بعدی Recharging Speed است. با انتخاب این گزینه و پرداخت ۲۰۰۰ توکن سرعت شارژ انرژی خود را افزایش می‌دهید. 

ارز دیجیتال تپ سواپ

گزینه آخر Tap Bot است که در ازای پرداخت ۲۰۰ هزار واحد توکن می‌توانید آن را فعال کنید. ربات ضربه‌زدن به مدت ۱۲ ساعت به جای شما استخراج می‌شود. 

ارز دیجیتال تپ سواپ

در بخش آخر می‌توانید آمارهای بازی نظیر تعداد توکن‌هایی که قرار است توزیع شوند، تعداد بازیکن‌ها، کاربران روزانه و کاربران آنلاین را مشاهده کنید. 

تپ سواپ چیست

قیمت Tapswap چقدر است؟

توکن TAPS هنوز راه‌اندازی و به بازار عرضه نشده است. بنابراین فعلاً امکان قیمت‌گذاری روی آن وجود ندارد. البته ممکن است بازار پیش از عرضه ارز دیجیتال تپ سواپ مانند همستر کامبت راه‌اندازی شود که در این صورت از طرف تیم بازی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

خرید و فروش تپ سواپ

همان‌طور که توضیح داده شده، توکن بازی تپ سواپ هنوز در بازار صرافی‌ها یا شبکه‌های بلاکچینی عرضه نشده است. بنابراین امکان خرید و فروش آن وجود ندارد. با این حال ممکن است در گروه‌های تلگرامی یا پلتفرم‌های ثبت آگهی آنلاین به موارد مربوط به «خرید و فروش حساب تپ سواپ» بر خورده باشید. تنها راه انتقال حساب تپ سواپ، این است که اکانت تلگرام اشخاص را در اختیار بگیرید. این کار ریسک‌های خاص خود را دارد و ضمناً تضمینی هم وجود ندارد که شخض فروشنده بعد از دریافت وجه کنترل حساب را به شما واگذار کند. بنابراین، خرید و فروش حساب‌های بازی تپ سواپ توصیه نمی‌شود. انجام بازی تپ سواپ برای همه رایگان است و از آنجایی که آینده بازی و ارز دیجیتال تپ سواپ مشخص نیست، هیچ تضمینی نیست که خرید حساب‌های بازی در آینده برای شما آورده مالی داشته باشد.

تاریخ عرضه توکن تپ سواپ

توسعه‌دهندگان بازی تلگرامی تپ سواپ بارها فرآیند توزیع و ایردراپ توکنشان را به تاخیر انداخته‌اند تا از اجرای موفقیت‌آمیز آن مطمئن شوند. بر اساس آخرین اطلاع‌رسانی تیم این بازی، توکن تپ سواپ قرار است در سه ماهه سوم ۲۰۲۴ (۱۱ تیر تا ۹ مهر) راه‌اندازی شود.

ایردراپ تپ سواپ

طبق آخرین توضیحات تیم تپ سواپ، معیارهای توزیع ایردراپ توکن این بازی بین بازیکنان مختلف عبارت است از:

  • موجودی سکه‌ها (Share Balance): تعداد کل سکه‌هایی که هر کاربر در داخل ربات تپ سواپ دارد.
  • مشارکت در کانال‌های تپ‌ ‌سواپ در شبکه‌های اجتماعی (Social Media Participation): کاربران باید حساب کاربری تپ‌ سواپ‌ در شبکه‌های اجتماعی (مثل توییتر و تلگرام) را دنبال کنند و پست‌های ‌تپ ‌سواپ را لایک و شیر کرده و برای آن کامنت بگذارند.
  • دفعات مراجعه به بازی تپ‌ سواپ (Game Visit Frequency): هر چقدر بیشتر وارد بازی شوید، پاداش بیشتری می‌گیرید.
  • مشارکت در بخش تپی تاون (TappyTown): هرچقدر بیشتر در این بخش پیشرفت کنید، ایردراپ بیشتری دریافت خواهید کرد. البته این بخش هنوز راه‌اندازی نشده است.
  • کمک مالی به تپ سواپ از طریق بخش Boost: اگر در بخش Boost تپ‌ ‌سواپ مشارکت کرده باشید، ایردراپ بیشتری دریافت می‌کنید.

جمع‌بندی

تپ سواپ یکی از جایگزین‌های محبوب نات کوین است که قرار است توکن TAPS را میان کاربران خود ایردراپ کند. برای مشمول شدن در این ایردراپ کافی است تا پایان زمان استخراج وارد ربات بازی Tapswap شوید و با ضربه زدن و انجام یک سری تسک ارز دیجیتال تپ سواپ ماین کنید. 

پرسش و پاسخ (FAQ)

تپ سواپ چیست؟

تپ سواپ یک صرافی غیرمتمرکز است که برای جذب کاربر سیستم درآمدزایی از طریق بازی مشابه نات کوین را راه‌اندازی کرده است. 

ایردراپ تپ سواپ کی است؟

زمان ایردراپ و لیست شدن تپ سواپ هنوز مشخص نیست.

تپ سواپ روی کدام شبکه عرضه می‌شود؟

تپ سواپ در ابتدا قرار بود از شبکه سولانا استفاده کند که تصمیم تیم توسعه این بازی تغییر کرد و هم‌اکنون بلاکچین انتخابی آنها نامشخص است.

سپیده برون

من از آینده اومدم! برای همینم شیفته راه رفتن رو لبه تکنولوژی‌ام. یک زمانی قرار بود که برم تو یک آزمایشگاه تو اوکیناوای ژاپن و روی هوش ازدحامی ربات‌ها کار کنم، اما وقتی با بلاکچین و کریپتوکارنسی آشنا شدم، فهمیدم آینده جای دیگری است. به جز تست کردن اپلیکیشن‌های دیفای و بازی‌های بلاکچینی، در بازار هم سرمایه‌گذاری می‌کنم و خودم رو بخشی از کامیونیتی کریپتو می‌دونم.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام، من 390000 سکه جمع آوری کردم یکباره صفحه ام سفید شد، چکار باید کرد که دوباره صفحه ام باز شود، لطفاً راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *