اخبار آلت‌کوین‌هااخبار ارزهای دیجیتال

معرفی ۳ آلت کوین که می‌توانند در کوتاه‌مدت به رشد خوبی برسند

با تثبیت بیت کوین و بازار آلت کوین ها، تحلیلگران به دنبال توکن‌هایی هستند که می‌توانند در کوتاه‌مدت به رشد خوبی دست یابند.

خلاصه خبر

  • یک تحلیلگر باور دارد که چین لینک می‌تواند به رشد خوبی برسد.
  • علاوه بر این به نظر او فلوکی و سولانا هم در شرایط خوبی قرار دارند.

به گزارش دیلی‌هادل، تحلیلگر مطرحی به اسم این‌مورتال (Inmortal)، در جدیدترین توییت‌های خود به ۲ آلت کوینی اشاره کرده است که به نظر می‌رسد پتانسیبل خوبی برای رشد دارند. یکی از این آلت کوین‌ها چین لینک است. این‌مورتال درباره چین لینک گفته‌ است:

اگر چین لینک بتواند ناحیه ۱۶ دلار را به عنوان حمایتش حفظ کند، به رشد قابل‌توجهی می‌رسد.

نمودار قیمت چین لینک
نمودار قیمت چین لینک

او علاوه بر این نسبت به آینده یک آلت کوین دیگر هم خوشبین است. این آلت کوین سولانا‌ است و این‌مورتال درباره آن گفته‌ ‌است:

سولانا می‌تواند تا انتهای تابستان به رکورد قیمتی جدیدی برسد. به نظر من سقف چرخه آن در محدوده ۴۰۰ تا ۶۰۰ دلار قرار دارد.

نمودار روزانه قیمت سولانا
نمودار روزانه قیمت سولانا

این‌مورتال علاوه بر آلت کوین های مذکور بازار میم کوین‌ها را هم تحت نظر گرفته‌ است. البته او خاطرنشان کرد که میم کوین‌ها ریسک بسیار بیشتری دارند و به همین خاطر سرمایه کم‌تری را به آن‌ها تخصیص می‌دهد. این تحلیلگر درباره فلوکی گفته‌ است:

رشد اتریوم به آلت کوین‌ها هم اجازه می‌دهد تا افزایش یابند. به احتمال زیاد فلوکی می‌تواند از اتریوم تبعیت کند. پپه هم تاکنون به خوبی از این ارز دیجیتال پیروی کرده است.

نمودار قیمت فلوکی آلت کوین
نمودار قیمت فلوکی

مطالب تحلیلی منتشرشده در نوبیتکس صرفا جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *