اخبار ارزهای دیجیتال

بازار ارزهای دیجیتال امروز در چه شرایطی قرار دارد؟

در حالیکه بیت کوین و اتریوم در نزدیکی قیمت دیروز خود در حال نوسان محدود هستند، سولانا، ریپل، دوج کوین و سایر آلت کوین‌های بزرگ نیز رفتار قیمتی مشابهی را از خود نشان داده‌اند. این درحالیست که رمزارزهای هوش مصنوعی پیشتاز رشد قیمت‌ها در بازار شده‌اند.

خلاصه خبر

  • رمزارزهای هوش مصنوعی FET و AGIX به دنبال سبقت ارزش بازار انویدیا از مایکروسافت، با رشد بیش از ۲۵ درصدی در شبانه‌روز گذشته همراه بوده‌اند.
  • امروز داده‌های مرتبط با شاخص مدعیان بیکاری در ایالات متحده منتشر خواهد شد که یکی از فاکتورهای مهم برای فدرال رزرو در تعیین نرخ بهره به شمار می‌رود.

به گزارش کوین‌گپ، ارزش بازار ارزهای دیجیتال با ۰.۵ درصد کاهش به ۲.۳۷ تریلیون دلار رسیده است. این در حالیست که حجم معاملات در سراسر بازار کریپتو با ۳۳.۸۹ درصد ریزش به ۵۸.۶۷ میلیارد دلار کاهش پیدا کرده است.

قیمت بیت کوین BTC: در نزدیکی سطح ۶۵٬۰۰۰ دلار در حال نوسان است و دامیننس آن با کاهش ۰.۰۷ درصدی به ۵۴.۲ درصد رسیده است. مارکت کپ BTC امروز به میزان ۱.۲۸ تریلیون دلار محاسبه شده است.

قیمت اتریوم ETH: و سولانا SOL: نیز به ترتیب به ۳٬۵۷۶ دلار و ۱۳۵.۰۳ دلار رسیده که در نزدیکی سطوح روز گذشته خود قرار دارند.

نمای کلی بازار ارز دیجیتال

بزرگ‌ترین میم کوین‌های بازار یعنی دوج کوین و شیبا هرکدام با حدود ۲ درصد کاهش در شبانه‌روز گذشته به ترتیب به قیمت‌های ۰.۱۲۳۸ دلار و ۰.۰۰۰٬۰۱۸٬۴۵ دلار دست یافته‌اند.

علی‌رغم نوسان محدود قیمت در اکثر بازار، رمزارزهای حوزه هوش مصنوعی با انتشار این خبر که ارزش بازار شرکت انویدیا از شرکت مایکروسافت نیز پیشی گرفته، پیشتاز رشد قیمت در بازار ارزهای دیجیتال بوده‌اند. قیمت FET و AGIX دو ارز دیجیتال هوش مصنوعی در شبانه‌روز گذشته به ترتیب با ۳۰ درصد و ۲۶.۵ درصد رشد همراه بوده‌اند.

درحالیکه به نظر می‌رسد بیت کوین در حال تثبیت نسبی در محدوده ۶۵٬۰۰۰ دلار است، داده‌های آنچین از تعادل بین عرضه و تقاضا در بازار خبر می‌دهد که در صورت طولانی شدن این دوره، ممکن است به بی‌حوصلگی در میان معامله‌گران تبدیل شود.

این درحالیست که تریدرها نگران از دست رفتن حمایت بیت کوین در سطح ۶۴٬۶۰۰ دلار و سقوط عمیق‌تر بازار به محدوده ۶۰٬۰۰۰ دلار هستند. با این حال بیت کوین زمان زیادی است که در دامنه ۵۶٬۰۰۰ تا ۷۳٬۰۰۰ دلار در نوسان قرار دارد و برای تعیین ادامه روند بازار، به شکست قاطع این محدوده نیاز دارد.

علاوه بر این، بازارهای مالی امروز منتظر اعلام شاخص مدعیان بیکاری در ایالات متحده هستند. این شاخص که می‌تواند در تصمیمات فدرال رزرو برای تعیین نرخ بهره موثر باشد، برای معامله‌گران بازارهای مالی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

احمد محمدیان

من فعالیتم در حوزه بلاکچین رو از تولید محتوا به صورت فریلنسری شروع کردم و کم کم با علاقه‌ای که به ریاضیات داشتم به این حوزه هم علاقه‌مند شدم. دوست دارم تو این حوزه تا جای ممکن تحقیق کنم و منطق پروژه‌های بلاکچینی رو متوجه بشم و معتقدم این موضوع میتونه به تحلیل‌های ما کمک بیشتری کنه.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *