اخبار ارزهای دیجیتال

ایردراپ ۵۰٬۰۰۰ دلاری تراست ولت برای بازیکنان پیکسل تپ! ماجرا چیست؟

به نظر می‌رسد پلتفرم‌های بزرگ بازار ارزهای دیجیتال با افزایش محبوبیت بازی‌های تلگرامی و ایردراپ آن‌ها، تصمیم‌ گرفته‌اند وارد این بخش شوند.

خلاصه خبر

  • تراست ولت تصمیم گرفته‌ است یک ایردراپ‌ ۵۰٬۰۰۰ دلار شروع کند.
  • این ایردراپ در همکاری با بازی تلگرامی پیکسل تپ (PixelTap) انجام می‌شود.

تراست ولت در روز قبل با انتشار پست زیر در کانال تلگرامی خود اعلام کرد که همکاری جدیدی را با بازی پیکسل تپ آغاز کرده است. طبق این اطلاعیه تراست ولت قصد دارد برای تشویق کاربران پیکسل تپ در قالب ایردراپ آن‌ها را تشویق کند. ارزش این ایردراپ‌ به ۵۰٬۰۰۰ دلار می‌رسد و در قالب تتر پرداخت خواهد شد.

اطلاعیه تراست ولت برای ایردراپ کاربران پیکسل تپ
اطلاعیه تراست ولت برای ایردراپ کاربران پیکسل تپ

متقاضیان برای شرکت در این ایردراپ کافی است مراحل زیر را طی کنند:

  • این پست در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) را لایک و ریتوییت کنید.
  • حساب کاربری تراست ولت (TrustWallet) و پیکسل ورس (pixelverse_xyz on) را در این شبکه اجتماعی دنبال کنید.
  • تسک‌های ساده بازی پیکسل تپ را با استفاده از تراست ولت انجام دهید.

افرادی که این تسک‌ها انجام می‌دهند در نهایت برای ایردراپ‌ تراست ولت واجد شرایط خواهند شد. شایان ذکر است که تراست ولت اعلام کرده است ۲٬۰۰۰ نفر در این ایردراپ پیروز خواهند شد. در نتیجه احتمالاً به هر فرد ۲۵ تتر تعلق می‌گیرد.

پوشش خبرهای مربوط به ایردراپ‌های ارز دیجیتال صرفا جهت آگاه‌سازی مخاطب است و نوبیتکس هیچ توصیه‌ای برای شرکت یا عدم شرکت در این ایردراپ‌ها ندارد. توجه داشته باشید که شرکت در ایردراپ‌های ارز دیجیتال معمولا مستلزم انجام تراکنش و پراخت کارمزد است. بنابراین کاربر باید قبل از شرکت در هرگونه ایردراپی، تمام جوانب و کارمزدهای آن را بررسی کند.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *