تحلیل ارز‌های دیجیتالتحلیل تکنیکال

تحلیل دوج کوین؛ امروز ۱۶ تیر ۱۴۰۳

تحلیل دوج کوین نشان می‌دهد که عبور از حمایت مهم ۰.۱۲ دلار سرنوشت آن را مشخص خواهد کرد.

خلاصه تحلیل

  • کندل دوج کوین در ۳ جولای (‍۱۳ تیر) در پایین حمایت ۰.۱۲ دلار بسته‌ شد.
  • هولدرهای دوج کوین باید قیمت آن را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه رسانده و موقعیت آن را در این محدوده حفظ کنند.

به گزارش کوین تلگراف، کندل دوج کوین در ۳ جولای (‍۱۳ تیر) در پایین حمایت ۰.۱۲ دلار بسته‌ شد. این امر نشان داد که رنج دوج کوین به نفع فروشندگان آن شکسته‌ شده‌ است.

تحلیل دوج کوین
تحلیل دوج کوین

فشار خرید دوج کوین برای توقف حرکت نزولی آن در حمایت ۰.۱۰ دلار کافی بود و این میم کوین در ۵ جولای (۱۵ تیر) به زیر حمایت مذکور رسید. در ادامه دوج کوین تا حمایت قوی ۰.۰۸ دلار سقوط کرد. هولدرهای دوج کوین سپس از سطح ۰.۰۸ دلار دفاع کردند اما ممکن است در نزدیکی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (موج آبی رنگ، ۰.۱۲ دلار) با مانع محکمی مواجه شوند. اگر قیمت دوج کوین بعد از رسیدن‌ به این حمایت به شدت کاهش یابد، حمایت ۰.۰۸ دلار با ریسک زیادی مواجه می‌شود.

هولدرهای دوج کوین باید قیمت آن را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه رسانده و موقعیت آن را در این محدوده حفظ کنند. این امر نشان می‌دهد که فشار فروش دوج کوین تا حدود زیادی کاهش یافته‌ است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در نوبیتکس صرفا جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *