تحلیل ارز‌های دیجیتالتحلیل تکنیکال

تحلیل کاردانو امروز ۱۶ مرداد ۱۴۰۳

تحلیل کاردانو نشان می‌دهد که فشار خرید این ارز دیجیتال در سطوح پایین‌تر افزایش یافته و می‌تواند به رشد آن کمک کند.

خلاصه تحلیل

  • فشار فروش ADA در چند روز گذشته باعث شده‌ است اندیکاتور RSI کاردانو به محدوده اشباع خرید وارد شود.
  • فشار خرید کاردانو در سطوح پایین‌تر افزایش پیدا کرده است.

به گزارش کوین تلگراف، قیمت کاردانو ADA: در ۵ اوت (۱۵ مرداد) به زیر حمایت کلیدی ۰.۳۲ دلار سقوط کرد. با این حال همانطور که از دنباله بلند کندل آن روز پیدا است، فشار خرید کاردانو در سطوح پایین‌تر افزایش پیدا کرده است.

تحلیل کاردانو
تحلیل کاردانو

فشار فروش ADA در چند روز گذشته باعث شده‌ است اندیکاتور RSI کاردانو به محدوده اشباع خرید وارد شود. این موضوع می‌تواند سیگنالی از یک رالی برای کاردانو باشد. بازگشت قیمت کاردانو ممکن است تا میانگین‌های متحرک آن ادامه پیدا کند اما انتظار می‌رود در این سطوح با فشار فروش زیادی روبه‌رو شود. اگر کاردانو به صورت شارپی بعد از رسیدن‌ به میانگین‌های متحرک خود کاهش یابد، در ادامه ممکن است تا حمایت ۰.۲۴ دلار سقوط کند.

برای آنکه سیگنالی از تغییر روند احتمالی ADA صادر شود، این ارز دیجیتال باید به بالای خط روند نزولی موجود در نمودار روزانه‌اش رسیده و موقعیت خود در آنجا را حفظ کند.

احمد محمدیان

من فعالیتم در حوزه بلاکچین رو از تولید محتوا به صورت فریلنسری شروع کردم و کم کم با علاقه‌ای که به ریاضیات داشتم به این حوزه هم علاقه‌مند شدم. دوست دارم تو این حوزه تا جای ممکن تحقیق کنم و منطق پروژه‌های بلاکچینی رو متوجه بشم و معتقدم این موضوع میتونه به تحلیل‌های ما کمک بیشتری کنه.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *