اخبار ارزهای دیجیتالاخبار بازی‌های کریپتویی

توکن لاست داگز (WOOF) در صرافی‌ها لیست می‌شود

بازی تلگرامی لاست داگز که حدود یک ماه پیش در اکوسیستم نات کوین راه‌اندازی شده‌ بود؛ راه‌اندازی توکن خود یعنی «WOOF» را تایید کرد.

خلاصه خبر

  • بازی لاست داگز اعلام کرد توکن خود را در صرافی‌های کریپتویی لیست می‌کند.
  • تاریخ دقیق این اتفاق هنوز مشخص نشده‌ است.

بازی تلگرامی لاست‌ داگز که در اکوسیستم نات کوین راه‌اندازی شده‌؛ در روز قبل اطلاعیه جدیدی را درباره آینده پلتفرم خود منتشر کرد. این بازی ابتدا خاطرنشان کرد که داستان و گیم پلی فعلی‌اش ۷ روز دیگر ادامه دارد. با این حال لاست داگز خاطرنشان کرد که پایان این مرحله، به معنی پایان کامل آن نیست.

لاست داگز سپس خاطرنشان کرد که رویدادهای جدیدی را برای کاربرانش راه‌اندازی کرده و همچنان روی مکانیستم بازی‌اش کار می‌کند. در نتیجه WOOF کاربران همچنان مفید خواهد بود. بازی مذکور سپس درباره راه‌اندازی توکن خود اعلام کرد:

برای دوستان عملگرایمان: ما داریم برای لیست کردن توکن خود در صرافی‌ها آماده می‌شویم. چه زمانی اتفاق خواهد افتاد؟ ما تمام تلاش خود را می کنیم تا در ماه های آینده این اتفاق بیفتد. برای فصل سوم بازی لاست داگز هم ​​برنامه داریم. ما اصلاً نمی‌خواهیم سرعت سرگرمی خود را کاهش دهیم.

اطلاعیه جدید لاست داگز
اطلاعیه جدید لاست داگز

شایان ذکر است که این بازی حدود یک ماه پیش در اکوسیستم نات کوین راه‌اندازی شده‌ بود. کاربران این بازی هر روز باید بین ۳ کارت یک مورد را انتخاب کنند. انتخاب برنده ممکن است متعلق به کارتی باشد که محبوبیت زیاد، متوسط و یا کمی دارد. لاست داگز هر روز میزان محبوبیت مورد نیاز را به کاربران اطلاع می‌دهد. کاربرانی که کارت درست را حدس بزنند، با نات کوین و WOOF پاداش می‌گیرند.

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *