تحلیل ارز‌های دیجیتالتحلیل تکنیکال

موقعیت حساس دامیننس بیت کوین؛ آیا امیدی به رشد آلت کوین‌ها هست؟

با رشد بازار ارزهای دیجیتال در روز قبل، هم بیت کوین و هم بازار آلت کوین‌ها به مقطع بسیار حساسی رسیده‌اند.

خلاصه تحلیل

  • یک تحلیلگر باور دارد دامیننس بیت‌ کوین در محدوده حساسی قرار دارد.
  • یک تحلیلگر دیگر خاطرنشان کرده است که خود بیت کوین هم در نقطه عطف بسیار مهمی قرار دارد.

به گزارش بیت کوینیست، با رشد قیمت بیت کوین BTC: در روزهای قبل دامیننس این ارز دیجیتال وارد ناحیه مهمی شده‌ است. رشد دامیننس بیت‌ کوین نشان‌دهنده تغییر احساسات معامله‌گران است؛ چراکه آن را پناهگاه امن‌تری در میان آلت کوین‌ها می‌دانند.

تحلیلگر ناشناسی به اسم «Ash Crypto» هم در واکنش به این اتفاق، اعلام کرده است که شاخص مذکور در ناحیه بسیار مهمی قرار دارد. این تحلیلگر تاکید کرده است:

دامیننس بیت کوین در ناحیه بسیار مهمی قرار دارد.

اگر به بالای ۵۸ درصد برسد، نشان می‌دهد که بیت کوین پامپ می‌شود. اگر هم به زیر ۵۷ درصد برسد، نشان می‌دهد که موقع رشد آلت کوین‌ها است.

تاریخ نشان داده است که سه ماهه چهارم صعودی است.

دامیننس بیت کوین
دامیننس بیت کوین


با این حال بقیه تحلیلگران خاطرنشان کرده‌اند که روند بیت‌ کوین در چرخه فعلی پیچیده شده‌ است. تحلیلگری به اسم Julien Bittel باور دارد که ساختار فعلی بیت کوین شبیه به ساختار آن در سال ۲۰۱۹ است.

بیت کوین در مرحله تثبیت گیر کرده و جالب اینجاست که دقیقاً مانند سال ۲۰۱۹، این تثبیت دقیقاً ۱۷۵ روز طول کشیده است. ما اکنون در حال نزدیک شدن به مقطع حساس و سرنوشت‌ساز بیت کوین هستیم. هفته آینده خیلی مهم است. همه می‌خواهند بدانند که واکنش بیت کوین به این نقطه عطف چگونه خواهد بود؟ آیا از روند ۲۰۱۹ پیروی می‌کند یا این بار شاهد اتفاق جدیدی هستیم؟

نمودار قیمت بیت کون
نمودار قیمت بیت کون

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *