تحلیل ارز‌های دیجیتالتحلیل تکنیکال

تحلیل تون کوین؛ چرا TON به حرکت صعودی‌اش ادامه نمی‌دهد؟

تون کوین در روزهای اخیر در فاز تثبیت قرار داشت و توانست حمایت ۵.۴۹ دلار را حفظ کند. با این حال به نظر می‌رسد که یک مقاومت مهم جلوی رشد بیشتر آن را گرفته‌ است.

خلاصه تحلیل

  • به نظر می‌رسد که تون کوین تنها بعد از عبور از مقاومت ۵.۹۶ دلار می‌تواند رشد کند.
  • ۷۷۳ میلیون TON به ارزش ۴.۲ میلیارد دلار در رنج ۵.۴۱ تا ۵.۹۴ دلار خریداری شده‌ است.

به گزارش بی‌این کریپتو، به نظر می‌رسد که تون کوین تنها بعد از عبور از مقاومت ۵.۹۶ دلار می‌تواند رشد کند. شاخص ورود و خروج پول جهانی (GIOM) نشان می‌دهد که ۷۷۳ میلیون TON به ارزش ۴.۲ میلیارد دلار در رنج ۵.۴۱ تا ۵.۹۴ دلار خریداری شده‌ است. در نتیجه اگر TON بتواند از مرز ۵.۹۶ دلار عبور کند، کل عرضه مذکور وارد سود می‌شود. این امر احتمالاً به تقویت احساسات صعودی هولدرهای آن کمک می‌کند.

شاخص ورود و خروج پول جهانی تون کوین (GIOM)

با این حال آدرس‌های فعال شبکه تون به کف پنج ماه اخیر خود رسیده‌ و عدم مشارکت سرمایه‌گذاران در بازار آن را تایید کرده است.

ثبت نام سریع در نوبیتکس
 آدرس‌های فعال شبکه تون
آدرس‌های فعال شبکه تون

قیمت تون کوین در حال حاضر در نزدیکی محدوده ۵.۶ دلار و درست بالای حمایت مهم ۵.۴۹ دلار قرار دارد. این تثبیت نشان می‌دهد که سرمایه گذاران محتاط‌تر شده‌اند و قیمت آن را در رنج ۵.۴۹ دلار تا ۵.۹۶ دلار نگه داشته‌اند.

نمودار تون کوین
نمودار تون کوین

با این حال اگر حرکت صعودی TON بر احساسات نزولی هولدرهای آن غلبه کند، این آلت کوین می‌تواند از سد ۵.۹۶ دلار عبور کرده و به ۶.۳ دلار برسد. در غیر این صورت احتمال کاهش TON تا ۵.۴ دلار و یا حتی ۴.۸ دلار وجود دارد.

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *