اخبار آلت‌کوین‌هااخبار ارزهای دیجیتال

نهنگ‌های بازار کریپتو در هفته قبل این ۳ آلت کوین را انباشت کردند

خیلی از معامله‌گران باور داشتند که بازار ارزهای دیجیتال در ماه اکتبر رشد می‌کند اما این پیش‌بینی‌ها هنوز محقق نشده‌ است. با این حال به نظر می‌رسد که ۳ آلت کوین توجه نهنگ‌ها را به خود جلب کرده است.

خلاصه تحلیل

  • تون کوین و اتریوم توجه نهنگ‌ها را به خود جلب کرده است.
  • انباشت اکسی اینفینیتی توسط نهنگ‌ها افزایش یافته‌ است.

به گزارش بی‌این کریپتو، با وجود نوسانات بازار ارزهای دیجیتال نهنگ‌ها به انباشت سه آلت کوین ادامه داده‌اند.

۱. تون کوین

تون کوین BTC: در نزدیکی محدوده ۵.۲ دلار قرار دارد و در هفته گذشته حدود ۹ درصد کاهش یافته‌ است. با این حال توکن مذکور در روز پنج شنبه به کف هفتگی ۵.۱۶ دلار هم رسیده‌ بود.

ثبت نام سریع در نوبیتکس

به نظر می‌رسد این اتفاق نهنگ‌ها را از خرید تون کوین منصرف نکرده است. این مسئله نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران به آینده TON اعتماد دارند. در هر صورت در هفت روز گذشته خالص جریان هولدرهای بزرگ TON (تفاوت بین آدرس‌های بزرگی که تون کوین را خریده‌ یا فروخته‌اند) ۱٬۶۹۸ درصد رشد کرد.

خالص جریان هولدرهای بزرگ TON آلت کوین
خالص جریان هولدرهای بزرگ TON

هولدرهای بزرگ نهنگ‌هایی هستند که بیش از ۰.۱ درصد از عرضه در گردش یک دارایی را در اختیار دارند. هنگامی که جریان آن‌ها افزایش می‌یابد، نشان می‌دهد که انباشتشان شروع شده‌ است.

۲. اتریوم

قیمت اتریوم BTC: در هفته قبل ۹ درصد کاهش یافت. با این حال نسبت منفی ارزش بازار به ارزش تحقق‌یافته آن (MVRV) نشان می‌دهد که نهنگ‌ها از این اتفاق به عنوان فرصت خرید آلت کوین مذکور استفاده کرده‌اند.

نرخ MVRV اتریوم
نرخ MVRV اتریوم

در زمان نوشتن این مقاله، نسبت MVRV سی روزه و ۹۰ روزه اتریوم به ترتیب منفی ۳.۶۹ و منفی ۱۲.۵۱ بوده‌ است. تاریخ نشان داده‌ است که معامله‌گران از نسبت منفی مذکور به عنوان سیگنال خرید استفاده می‌کنند؛ چراکه این اتفاق معمولاً نشان می‌دهد قیمت یک توکن به زیر ارزش واقعی‌اش رسیده‌ است.

در هر صورت نهنگ‌هایی که بین ۱۰٬۰۰۰ تا ۱۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ETH دارند، در هفته قبل ۲۰٬۰۰۰ اتریوم به ارزش ۴۷۶ میلیون دلار را خریداری کردند.

نحوه توزیع عرضه اتریوم آلت کوین
نحوه توزیع عرضه اتریوم

۳. اکسی اینفینیتی

اکسی اینفینیتی BTC: این هفته توجه نهنگ‌ها را به خود جلب کرد. با وجود کاهش ۱۴ درصدی قیمت اکسی اینفینیتی در هفته مذکور، تعداد تراکنش‌های نهنگ‌های به AXS به طور پیوسته افزایش یافته‌ است.

داده‌های آنچین نشان می‌دهد که تعداد روزانه تراکنش‌های این آلت کوین به بیش از ۱۰۰٬۰۰۰ عدد از ۳۰ سپتامبر (۹ مهر) افزایش یافته است. افزایش معاملات مذکور ممکن است نشان‌دهنده صعودی شدن‌ احساسات نهنگ‌ها باشد.

تعداد تراکنش‌های نهنگ‌های AXS
تعداد تراکنش‌های نهنگ‌های AXS

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *