اخبار ارزهای دیجیتالایردراپ

چطور در ایردراپ تاییدشده Humanity Protocol شرکت کنیم؟

پروتکل Humanity Protocol حدود ۳۰ میلیون دلار سرمایه را از شرکت‌های مشهوری مثل انومیکا برندز (Animoca Brands) جذب نموده و ایردراپ خود را هم تایید کرده است. این پروتکل از جدیدترین فناوری‌های موجود بری شناسایی هویت کاربران استفاده می‌کند و در تلاش است با پروتکل‌هایی مثل ورلد کوین رقابت کند.

خلاصه خبر

  • پروتکل Humanity Protocol نزدیک به ۳۰ میلیون دلار سرمایه را از شرکت‌هایی مانند Animoca Brands و Hashed Fund جمع‌آوری کرده است.
  • متقاضیان ایردراپ آن باید در تست نت ثبت نام کنند.

به گزارش ایردراپس، پروتکل Humanity Protocol از جدیدترین فناوری‌های غیرتهاجمی و اثبات هویت استفاده می‌کند. این پروتکل در تلاش است جهانی را ایجاد کند که در آن غیرمتمرکزسازی، مالکیت هویت شخصی و برابری وجود داشته‌ باشد. راه‌حل اثبات انسانیت (PoH) پروتکل Humanity Protocol تایید می‌کند که یک فرد همان کسی است که ادعا می‌کند. در نتیجه کاربران آن دیگر نیازی به افشای اطلاعات شخصی خود ندارند.

پروتکل Humanity Protocol نزدیک به ۳۰ میلیون دلار سرمایه را از شرکت‌هایی مانند Animoca Brands و Hashed Fund جمع‌آوری کرده و کمپین ایردراپ تست نتش را هم راه‌اندازی کرده است. متقاضیان باید در تست نت آن ثبت نام کرده و شناسه انسانی خود را ثبت کنند تا واجد شرایط ایردر‌اپ‌ شوند. همچنین برای افزایش پاداش، می‌توانید دوستان خود را معرفی کنید. متقاضیان ایردراپ مذکور می‌توانند مراحل زیر را طی کنند:

ثبت نام سریع در نوبیتکس
  • از تست نت پروتکل Humanity Protocol دیدن کنید.
  • کیف پول خود را وصل کنید.
  • حالا یک نام برای Human ID خود انتخاب کنید.
  • مشخصات خود را ارسال کنید و ایمیل خود را تایید کنید.
  • حالا وارد داشبورد شوید.
  • کاربرانی که شناسه انسانی خود را ثبت می‌کنند، واجد شرایط ایردراپ‌های آینده خواهند بود.

این فقط فاز ۱ کمپین ایردراپ پروتکل Humanity Protocol است. فاز ۲ و ۳ در آینده راه‌اندازی خواهد شد.

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *