اخبار آلت‌کوین‌هااخبار ارزهای دیجیتال

مستند HBO درباره ساتوشی ناکاموتو بازار میم کوین‌ها را داغ کرده است!

بازار میم کوین‌ها این روزها دوباره شاهد چندین توکن جدید است که به لطف اخبار مربوط به مستند HBO درباره ساتوشی ناکاموتو رشد می‌کند. به نظر می‌رسد این احساسات صعودی روی میم کوین‌هایی مثل بیبی دوج، پپه و داگز تاثیر گذاشته‌ است.

خلاصه خبر

  • افراد سودجو در واکنش به گمانه‌زنی‌های مستند جدید HBO میم کوین‌های جدید ساخته‌اند.
  • میم کوین‌هایی مثل پپه به لطف این اتفاق رشد کرده‌اند.

به گزارش یاهو فایننس، بعد از انتشار اخبار مربوط به مستند جدید HBO درباره هویت مخترع بیت کوین؛ اخبار و شایعات زیادی منتشر شد. خیلی‌ از معامله‌گران سعی کردند حدس بزنند که این شخص چه کسی است اما بعضی از افراد سودجو در تلاش‌اند از این اتفاق درآمد کسب کنند.

به عبارت دقیق‌تر آن‌ها شبکه‌هایی مثل اتریوم، سولانا و بیت کوین را با میم کوین‌های مبتنی بر این اخبار و اسامی افرادی که ممکن است ناکاموتو باشد؛ پر کرده‌اند. یکی از این افراد برای مثال لن ساسمن (Len Sassaman) بود و معامله‌گران فرصت‌طلب هم توکن LEN را با الهام از او ایجاد کرده‌اند. آن‌ها حتی توکن‌هایی مثل SASHA و ODIN را به افتخار گربه‌های ساسمن ایجاد کرده‌اند!

ثبت نام سریع در نوبیتکس

بسیاری از این توکن‌ها در روزهای قبل با رشد نسبتاً خوبی مواجه شده‌ و به مارکت کپ چند میلیون دلاری دست یافتند. با این حال توکن‌های مذکور هیچ پشتوانه‌ای ندارند و سرمایه‌گذاری در آن‌ها ریسک بسیار زیادی دارد. هر کسی می‌تواند یک قرارداد هوشمند بسازد و میم کوین‌های مختلف را تنها با چند سنت راه‌اندازی کند. وجود صرافی‌های غیرمتمرکز هم باعث شده‌ که این توکن‌ها به راحتی وارد بازار شوند، نقدینگیشان را تامین کرده و معاملاتشان را آغاز کنند.

در هر صورت به نظر می‌رسد این احساسات صعودی به رشد سایر میم کوین‌ها هم کمک کرده است. برای مثال در این مورد می‌توان به قیمت پپه PEPE: اشاره کرد که در روز قبل حدود ۱۰ درصد افزایش یافته‌ است. قیمت بیبی دوج BABYDOGE: نیز در این مدت ۱۵ درصد رشد کرده است. علاوه بر این قیمت داگز DOGS: هم ۶ درصد افزایش یافته‌ است.

نمودار قیمت داگز میم کوین‌ها پپه
نمودار قیمت داگز

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *