اخبار آلت‌کوین‌هااخبار ارزهای دیجیتال

شبکه تون با کیف پول لجر ادغام شد

با ادغام کیف پول لجر در شبکه تون، کاربران کیف پول مذکور می‌توانند توکن‌های نات کوین و تون کوین خود را مستقیماً در آن مدیریت کنند.

خلاصه خبر

  • لجر اکنون از توکن‌های شبکه تون و نات کوین پشتیبانی می‌کند.
  • بلاک چین TON به دلیل مقیاس پذیری و محبوبیت روزافزون خود در دنیای وب ۳ شناخته شده‌ است.

به گزارش کوین گبر، ولت Ledger Live به‌روزرسانی جدید و هیجان‌انگیزی را ارائه کرده است. این پلتفرم به لطف همکاری با Zondax اکنون از توکن‌های شبکه تون و نات کوین پشتیبانی می‌کند. این ادغام به کاربران اجازه می‌دهد تا توکن‌های تون کوین و نات کوین خود را مستقیماً در برنامه Ledger Live مدیریت کنند. در نتیجه آن‌ها تجربه کاربری بهتر و امن‌تری داشته باشند.

با این آخرین به‌روزرسانی Ledger Live، کاربران اکنون می‌توانند به‌طور یکپارچه به دارایی‌های بلاک چین TON و توکن‌های NOT خود دسترسی داشته باشند. ادغام مذکور به این معنی است که کاربران لجر دیگر نیازی به برنامه‌های شخص ثالث برای مدیریت توکن‌های خود ندارند، زیرا همه چیز را می‌توان مستقیماً در Ledger Live مدیریت کرد. این امر مدیریت توکن‌ها را به ویژه برای کاربران بلاک چین تون که اکنون راه امن‌تری برای ذخیره، ارسال و دریافت دارایی‌های خود دارند، ساده می‌کند.

ثبت نام سریع در نوبیتکس

بلاک چین TON به دلیل مقیاس پذیری و محبوبیت روزافزون خود در دنیای وب ۳ شناخته شده‌ است. این ادغام موقعیت Ledger Live را به عنوان یک پلتفرم پیشرو برای مدیریت امن و ساده رمزنگاری تقویت می‌کند. زیرساخت امنیتی قوی لجر تضمین می‌کند که کاربران مبتدی و با تجربه می‌توانند با خیال راحت دارایی‌های خود را بدون نگرانی در مورد تهدیدات امنیتی بالقوه مدیریت کنند.

شایان ذکر است که قیمت تون کوین TON: در حال حاضر در محدوده ۵.۱ دلار قرار دارد. این توکن در روز قبل حدود ۱ درصد از ارزشش را از دست داده‌ است.

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *