اخبار آلت‌کوین‌هااخبار ارزهای دیجیتال

واچ لیست گری اسکیل برای صندوق‌های سرمایه‌گذاری؛ این آلت کوین ها را تحت نظر بگیرید!

شرکت گری اسکیل (Grayscale) ۳۵ آلت کوین را تحت نظر گرفته‌ است تا در صورت امکان، صندوق سرمایه‌گذاری آن‌ها را ایجاد کند. تجربه نشان داده‌ که راه‌اندازی صندوق‌های سرمایه‌گذاری به رشد قیمت ارزهای دیجیتال کمک می‌کند.

خلاصه خبر

  • گری اسکیل ۳۵ آلت کوین را تحت نظر گرفته‌ تا در راه‌اندازی صندوق‌های آتی‌اش از آن‌ها استفاده کند.
  • این شرکت بزرگ آلت‌ کوین سه پروژه مبتنی بر شبکه سولانا یعنی ژوپتیر، شبکه Pyth و هلیوم (HNT) را هم به لیستش اضافه کرده است.

به گزارش کوین تلگراف، شرکت گری اسکیل ۳۵ آلت کوین را تحت نظر گرفته‌ تا در راه‌اندازی صندوق‌های آتی‌اش از آن‌ها استفاده کند. این شرکت آلت کوین‌های مذکور را به ۵ دسته اصلی تقسیم کرده است: ارزها، پلتفرم‌های قرارداد هوشمند، بخش مالی، فرهنگی و خدمات.

بیشتر دارایی‌های جدید این واچ لیست توکن‌های پلتفرم‌های قرارداد هوشمند بودند و در شبکه‌های مختلف قرار داشتند. برای مثال گری اسکیل ۳ آلت کوین آپتوس، سی، سلستیا و منتل را به لیست خود اضافه کرده است. علاوه بر این توکن‌هایی مثل تون کوین، پالیگان، کازماس، آربیتروم و ترون هم به لیست شرکت مذکور اضافه شده‌ است.

ثبت نام سریع در نوبیتکس
واچ لیست آلت کوین های گری اسکیل
واچ لیست آلت کوین های گری اسکیل

گری اسکیل آلت کوین سه پروژه مبتنی بر شبکه سولانا یعنی ژوپتیر، شبکه Pyth و هلیوم (HNT) را هم به لیست خود اضافه کرده است. میم کوین دوج کوین و شبکه بازی‌های ایموتبل ایکس نیز به بخش فرهنگی لیست مذکور اضافه شده‌ است. توکن‌های BAT و MANA از قبل در این بخش لیست مذکور بودند.

گری اسکیل در حال حاضر ۳۰ صندوق کریپتویی از جمله ۲۵ صندوق صندوق تراست و چهار ETF اسپات دارد. این شرکت در هفته‌های اخیر از صندوق‌های آوه، ریپل و آوالانچ رونمایی کرده بود. شرکت Grayscale Investments هم یکی از بزرگ‌ترین هولدرهای بیت کوین در سراسر جهان است و ۲۲۲٬۳۰۰ BTC به ارزش ۱۲.۸ میلیارد دلار دارد.

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *