اخبار آلت‌کوین‌هااخبار ارزهای دیجیتال

شبکه تون به ۶۸ بلاک چین دیگر متصل می‌شود

بنیاد تون، پروتکل Mobius Development Stack استلار (MDS) را برای اتصال خود با ۶۸ شبکه بلاک چینی دیگر انتخاب کرده است.

خلاصه خبر

  • شبکه تون‌ با پروتکل MDS ادغام شده‌ است.
  • این ادغام به شبکه مذکور اجازه می‌دهد با ۶۸ شبکه بلاک چینی دیگر ارتباط داشته‌ باشد.

به گزارش کوین تلگراف، با همکاری جدید شبکه تون‌ و پروتکل MDS استلار مقیاس‌پذیری و قابلیت استفاده برنامه‌های غیرمتمرکز اکوسیستم TON افزایش می‌یابد. علاوه بر این، اتصال بین پلتفرم‌های وب ۳ در شبکه تون نیز بهبود می‌یابد.

آنتونی تسیوارف (Anthony Tsivarev)، مدیر توسعه بنیاد تون، در یک بیانیه مطبوعاتی تاکید کرد که اکسلار «استک منبع باز و مناسبی برای توسعه‌دهندگان» دارد. به همین خاطر یک انتخاب ایده‌آل برای شبکه مذکور بوده‌ است.

ثبت نام سریع در نوبیتکس

شبکه تون برای این ادغام پلتفرم‌های کراس چین را بررسی کرده و در نهایت MDS اکسلار را به دلیل امنیت، سهولت، یکپارچگی و انعطاف‌پذیری آن انتخاب کرده است.

محور اصلی این همکاری، فناوری تقویت‌کننده کراس چین اکسلار است. این فناوری به توسعه‌دهندگان بلاک چین تون‌ اجازه می‌دهد تا با دیگر شبکه‌های بلاک چینی ارتباط برقرار کرده و تعامل داشته باشند.

MDS اکسلار به بلاک چین تون و دیگر شبکه‌های اصلی (از جمله اتریوم، کازماس و پولکادات) اجازه می‌دهد تا دارایی‌ها و داده‌ها را به صورت یکپارچه منتقل کنند.

طبق بیانیه مطبوعاتی شبکه تون‌، توسعه‌دهندگان می‌توانند برنامه‌های غیرمتمرکزی بسازند که در چندین بلاک چین کار می‌کنند و نیاز به پل‌های بلاک چینی را از بین می‌برند.

شایان ذکر است که قیمت تون کوین TON: در حال حاضر در محدوده ۵.۱ دلار قرار دارد. این توکن در ۲۴ ساعت گذشته ۰.۲ درصد کاهش یافته‌ است.

نمودار قیمت تون کوین
نمودار قیمت تون کوین

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *