اخبار آلت‌کوین‌هااخبار ارزهای دیجیتال

قیمت طلا به رکورد جدیدی رسید؛ همه نگاه‌ها به تتر گلد و پکس گلد

طلا، پکس گلد و تتر گلد امروز با یک رکورد جدید تاریخی به حرکت صعودی بزرگ خود در سال ۲۰۲۴ ادامه دادند.

خلاصه خبر

  • طلا، پکس گلد و تتر گلد به رکورد جدیدی رسیدند.
  • عواملی مثل تنش‌های سیاسی به رشد طلا در سال ۲۰۲۴ کمک کردند.

به گزارش تریدینگ ویو، قیمت طلا به رکورد جدید ۲٬۷۳۰ دلار رسید. البته در سال ۲۰۲۴، طلا بارها به رکوردی جدید دست یافت و پکس گلد و تتر گلد هم در کنار آن افزایش یافتند. این رشد چشمگیر ناشی از عوامل مختلفی بود که بر بازارهای جهانی تاثیر گذاشتند. به عبارت دقیق‌تر نوسانات اقتصادی و بی‌ثباتی‌های سیاسی در برخی کشورها موجب شده‌اند که سرمایه‌گذاران به طلا به عنوان یک دارایی امن روی آورند.

یکی دیگر از عوامل کلیدی در این رشد، کاهش نرخ بهره توسط بانک مرکزی آمریکا بود. این سیاست پولی به دنبال تلاش برای تحریک اقتصاد در شرایط تورمی اتخاذ شد. کاهش نرخ بهره به معنای هزینه پایین‌تر وام‌گیری و تشویق به سرمایه‌گذاری است. در نتیجه، بسیاری از سرمایه‌گذاران به طلا و دارایی‌های پرریسکی مثل بیت کوین روی آوردند، زیرا نرخ بهره پایین‌تر جذابیت سرمایه‌گذاری در دارایی‌هایی مثل اوراق خزانه را کاهش می‌دهد.

ثبت نام سریع در نوبیتکس

علاوه بر این، تقاضای جهانی طلا به‌ویژه در بازارهای نوظهور، به‌طرز قابل توجهی افزایش یافته است. قیمت تتر گلد و قیمت پکس گلد PAXG: نیز به عنوان یک ارز دیجیتال مرتبط با طلا رشد کرده است. همین مسئله توجه سرمایه‌گذاران را به XAUT جلب کرده است. این توکن به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد تا از نوسانات قیمت طلا بهره ببرند و در عین حال از مزایای ارزهای دیجیتال هم بهره‌مند شوند.

با توجه به شرایط کنونی و پیش‌بینی‌ها، به نظر می‌رسد که تقاضای طلا، پکس گلد و تتر گلد در آینده هم رشد می‌کند. سرمایه‌گذاران به دقت به این تحولات نگاه می‌کنند تا بهترین استراتژی‌ها را برای مواجهه با این تغییرات اتخاذ کنند.

نمودار قیمت طلا تتر
نمودار قیمت طلا

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *