اخبار ارزهای دیجیتال

توکن‌های غیرمثلی یا ان‌اف‌تی‌ها آینده‌ی روشن‌تری در اینستاگرام دارند تا در توئیتر!

با اینکه کاربران توئیتر به نظر تمایل بیشتری به جهان رمزارزها دارند؛ اما به نظر می‌رسد آینده از آن کاربران اینستاگرام است و توئیتری‌ها قرار نیست در نبرد توکن‌های غیرمثلی پیروز شوند. 

صنعت توکن‌های غیرمثلی یا NFTها در ماه‌های اخیر ناملایمات بسیار شدیدی تجربه کرده است. اما این مسئله باعث نشده که توئیتر و اینستاگرام به این صنعت وارد نشوند. صنعتی که به احتمال خیلی زیاد در سال ۲۰۳۰ تقریبا ۲۳۱ میلیارد دلار ارزش دارد.

توئیتر همین اخیرا اعلام کرد که NFT Tweet Tiles را به زودی عرضه می‌کند و اینستاگرام نیز ابزارهایی مربوط به NFT را یا ارائه داده یا در حال توسعه است. بنابراین هردوی این شرکت‌ها در تلاشند تا علاقمندان حوزه‌ی NFT را به خود جذب کنند. طرفداران توکن‌های غیرمثلی نیز همچنان در حال بررسی این موضوع هستند که کدام یک از پلتفرم‌ها می‌تواند از دیگری پیشی بگیرد و تبدیل به اولین و بزرگترین شبکه‌ی اجتماعی جامع برای توکن‌های غیر مثلی شود. 

با توجه به گزارش عرضه‌ی خاص و رویدادهای اخیرِ، تقریبا می‌توان به صورت مستدل گفت که اینستاگرام در حال حاضر برای جامعه‌ی NFT جذابتر از توئیتر است.

ارزش یکپارچه‌ سازی در اینستاگرام 

یکی از مهم‌ترین نکته‌هایی که اینستاگرام را در صدر رقابت قرار می‌دهد این است که اینستاگرام نسبت به توئیتر ماهیتی مطابق‌تر با ذات NFTها دارد.

با نیم‌نگاهی به ذات توئیتر می‌توان فهمید که این پلتفرم بیشتر شبیه یک پلتفرم بلاگ‌نویسی خیلی مینیاتوری است که کاربرانش می‌توانند پیام‌های کوتاهی (توئیت) تا حد ۲۸۰ کاراکتر را ثبت کنند. عمده‌ی استفاده‌ی تا به امروز توئیتر نیز درباره‌ی انتشار خبر، دیدگاه و افکارها به یک مخاطب وسیع و گسترده بوده است. 

اما در طرف دیگر، اینستاگرام شخصیتی کاملا بصری دارد. یک پلتفرم شبکه‌ی اجتماعی کاملا بصری که بیشترین و اصلی‌ترین استفاده‌ی آن اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدئوها است و نیز تمرکز عمده‌ی آن به روی بیان‌گری فردی و خلاقیت در ارائه‌ی خود است. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − ده =