افزایش نرخ سوختن SHIB پس از چند روز کاهش
نرخ سوزاندن ارز شیبا پس از چند روز کاهش، با ارسال 66,760,288 سکهی SHIB به آدرسهای غیرقابل مصرف، 65.30% افزایش یافت. لوسی کارشناس SHIB نیز نکات ضروری را برای راهاندازی پروژههای موفق در شیباریوم ارائه کرد.
خلاصهی خبر
- نرخ سوختن شیبا اینو در حال افزایش است و از -40٪ به +65.30٪ رسیده است.
- در کمتر از دو ساعت، دو انتقال قابل توجه SHIB برای سوزاندن رخ داد که قابلتوجهترین سوزاندن توکن شیبا اینو تا به امروز است.
- لوسی بر اهمیت وایتپیپر تأکید کرد.
نرخ سوزاندن SHIB افزایش مییابد: 66.76 میلیون سکه برای همیشه از بین رفته است
نرخ سوختن شیبا اینو پس از یک دوره کاهش مداوم، بازگشت قابل توجهی داشته است. پلتفرم Shibburn که تراکنشهای سوختن SHIB را نظارت میکند، افزایش چشمگیری را در این زمینه گزارش کرده است. نرخ سوختن SHIB از حدود -40٪ به +65.30٪ در زمان این گزارش افزایش یافته است. در مجموع 66760288 میمکوین SHIB به آدرسهای غیرقابل استفادهی بلاکچین منتقل شدهاند؛ جایی که برای همیشه قفل میشوند. این افزایش مجدد در نرخ سوختن به دنبال یک دورهی کاهشی اتفاق میافتد. دو تراکنش عظیم 14,447,005 SHIB و 10,487,173 SHIB در عرض دو ساعت سوزانده شد و بزرگترین نقل و انتقال سوزاندن Shiba Inu تا کنون را رقم زد.
نکات لوسی برای پروژههای شیباریوم
یک کارشناس رسمی بازاریابی SHIB، معروف به Lucie در برنامه X (توئیتر سابق)، نکاتی ضروری را برای کسانی که مشتاق شروع پروژههای خود در Shibarium هستند به اشتراک گذاشته است. او بر 9 نکته مهم از جمله اهمیت وایتپیپر برای اهداف و برنامههای پروژه تاکید میکند. این سند به عنوان ابزاری برای ارتباط با اهداف پروژه، مبانی فناوری و برنامههای استراتژیک عمل میکند. لوسی از این موضوع به عنوان “بازاریابی چشمگیر”و “برنامهریزی هوشمندانه” یاد کرد. علاوه بر این، لوسی بر اهمیت پرورش یک جامعهی پر جنب و جوش برای یک پروژه و استفادهی موثر از کانالهای رسانههای اجتماعی تأکید کرد. به همان اندازه برای شروع و حفظ یک پروژه در شیباریوم، داشتن توکنهای مورد استفاده در پلتفرم یعنی SHIB، BONE و LEASH ضروری است. BONE از اهمیت ویژهای برخوردار است زیرا به عنوان توکن گس عمل میکند و تمام تراکنشها در بلاکچین شیباریوم را تامین میکند.
توجه:
این مقاله مشاورهی سرمایهگذاری ارائه نمیدهد. همهی سرمایهگذاریها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیمگیری تحقیقات خود را انجام دهند.