اخبار بازی‌های کریپتویی

بخش بونوس (‌Bonus) در ربات نات کوین چیست و چگونه در آن توکن‌های جدید دریافت کنیم؟

ربات تلگرامی نات کوین که طی هفته‌های اخیر رسماً به پلتفرمی برای معرفی بازی‌ها و پروژه‌های فعال در سطح تلگرام تبدیل شده، به‌تازگی بخش جدیدی را تحت عنوان بونوس (‌Bonus) به ربات خود اضافه کرده است. در این بخش کاربران در تمام سطوح (حتی سطح برنز) می‌توانند با فعالیت در بازی‌ها یا پروژه‌های دیگری که معرفی می‌شود، مقداری توکن یا امتیاز درون آن بازی یا برنامه خاص را در قالب پاداش دریافت کنند؛ اما چگونه می‌توان در این بخش توکن جدید به دست آورد؟

بخش بونوس در نات کوین چیست؟

بخش جدید بونوس با هدف معرفی بازی‌ها و پروژه‌های تلگرامی به مخاطبان ربات نات کوین راه‌اندازی شده است. این بخش در کنار استخرهای فعال که در مطلب مربوط به نسخه جدید نات کوین آن را به‌طور کامل بررسی کرده‌ایم، مشوق‌های برای تعامل ادامه‌دار کاربران با ربات نات کوین ایجاد می‌کند. در بخش استیکینگ یا همان استخرهای نات کوین، پاداش انجام مأموریت‌ها در قالب خودِ توکن NOT پرداخت می‌شود. در بخش Bonus اما، با انجام مأموریت‌های مشخص‌شده، یک جایزه در قالب دارایی‌های درون همان بازی دریافت می‌کنید.

ورود به بخش بونوس نات کوین برای کاربران در همه سطوح از برنز تا پلاتینیوم امکان‌پذیر است. البته هرچه سطح شما در نات کوین بسته موجودی‌ای که در اختیار دارید، بالاتر باشد، جایزه‌ای که در هر بازی از بخش بونوس دریافت می‌کنید نیز بیشتر خواهد بود. در ادامه نحوه ورود به بخش بونوس و دریافت جایزه از این قسمت جدید را آموزش می‌دهیم.

آموزش بخش بونوس نات کوین

برای ورود به بخش بونوس نات کوین مطابق روال همیشه وارد ربات شوید. در منوی پایین صفحه، دکمه جدیدی را با عنوان Bonus می‌بینید. با زدن روی این دکمه، پروژه‌هایی فعال (Active) و پروژه‌هایی که به‌زودی کار خود را در این قسمت آغاز می‌کنند، فهرست شده‌اند.

در حال حاضر تنها پروژه GAMEE در قسمت بونوس فعال است. گیمی یکی از پلتفرم‌های باسابقه و پرطرفدار در تلگرام است که در آن می‌توانید بازی‌های مختلفی را به‌صورت انفرادی یا با دوستانتان انجام دهید. این بازی اخیراً بخشی از رویه‌های خود را تغییر داده و به یک پروژه Play to Earn یا بازی برای کسب درآمد تبدیل شده است. توکن WAT نیز فعلاً به‌عنوان یک دارایی درون بازی (که هنوز در صرافی‌ها عرضه نشده) از سمت این پلتفرم معرفی شده است.

با ورود به بازی گیمی از طریق ربات نات کوین، می‌توانید مقداری توکن WAT به‌عنوان پاداش دریافت کنید. البته در نظر داشته باشید که باید در یکی از سطوح بازی نات کوین حضور داشته باشید. این یعنی باید حتماً مقداری نات کوین در ربات بازی در اختیار داشته باشید. در صورتی که این شرایط را دارید، برای ادامه کار، روی نام GAMEE بزنید.

پس از ورود به پلتفرم گیمی، صفحه Earn به شما نمایش داده می‌شود. کمی به سمت پایین اسکرول کنید تا به بخش مربوط به بونوس نات کوین برسید. در بخش Hold the Coin روی سطحی که در آن قرار دارید کلیک کنید.

در ادامه از شما خواسته می‌شود کیف پول خود را به ربات گیمی متصل کنید. توجه داشته باشید که در این قسمت باید کیف پولی را به بازی وصل کنید که به ربات نات کوین متصل شده، تا سطح شما در نات کوین برای ربات گیمی نیز مشخص شود. طبق تصاویر زیر مراحل اتصال کیف پول تون کیپر به ربات بازی را طی کنید.

پس از وصل‌کردن کیف و بازگشت به بازی، روی دکمه Check بزنید. در ادامه در صفحه Earn به سمت بالا اسکرول کنید تا به بخش مربوط به جایزه خود یا Claim rewards برسید. سپس روی دکمه زردرنگ CLAIM کلیک کنید تا جایزه به موجودی شما اضافه شود. در ادامه اگر به بخش WATDROP مراجعه کنید، می‌بینید که موجودی شما در گیمی افزایش یافته است.

جمع‌بندی

در حال حاضر تنها یک پروژه فعال در قسمت بونوس نات کوین وجود دارد که نحوه مشارکت در آن را در این مطلب توضیح دادیم. طبق چیزی که از ربات نات کوین پیداست، قرار است در آینده پروژه‌های دیگری نیز فعالیت خود را در قسمت بونوس شروع کنند. البته تاریخ شروع فعالیت هر کدام از این پروژه‌ها به‌طور دقیق مشخص نیست.

محمدامین علی‌یاری

از سال ۲۰۲۰ به‌عنوان نویسنده محتوا، خبرنگار و محقق توی فضای ارزهای دیجیتال و بلاکچین فعالیت می‌کنم. علاقه‌مند به پیداکردن پروژه‌های نوآورانه‌ای هستم که روی کاربردپذیری کریپتو تمرکز دارن. بعضی وقت‌ها ترید هم می‌کنم، اما بیشتر طرفدار سرمایه‌گذاری بلندمدت هستم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *