XAU/USD | مگه میتونیم از این بالاتر بریم؟ (کپشن رو بخونید)
امروز
خب، در مورد طلا چی میتونم بگم؟ با این روندی که طلا توی چند روز و هفته اخیر داشته، به نظرم طلای 6000 دلاری اصلا دور از ذهن نیست. طلا الان داره با قیمت 5520 دلار معامله میشه، و امروز تا الان داشته توی یه محدوده مشخص حرکت میکرده، انگار منتظره یه اتفاقی بیفته! دوست دارم ببینم طلا تا Consequent Encroachment of the NDOG افت کنه، نقدینگی سمت فروش رو جمع کنه و بعد دوباره برگرده بالا.
فعلاً، هدفهای طلا اینا هستن: 5525، 5535، 5545، 5555، 5560 و 5570.
امروز
معامله به صورت دستی بسته شد
پوزیشن بعد از تاچ شدن TP3 بسته شد.
منبع: تریدینگ ویو