اخبار کوتاه ارزهای دیجیتال

تعداد بازیکنان همستر کامبت از مرز ۶۰ میلیون نفر عبور کرد

تعداد بازیکنان فعال روزانه بازی تلگرامی همستر کامبت (Hamster Kombat) به ۲۳٬۹۴۱٬۰۱۱ میلیون نفر رسیده‌ است. تعداد کل بازیکنان این بازی هم از مرز ۶۰ میلیون نفر عبور کرده است. کانال همستر کامبت در یوتیوب هم تنها در ۷ روز بیش از ۱۰ میلیون دنبال‌کننده را به خود جذب کرده و رکورد جدیدی را به ثبت رسانده‌ است. علاوه بر این تعداد دنبال‌کنندگان این بازی در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) از مرز ۴ میلیون نفر عبور کرده است. توسعه‌دهندگان این بازی ادعا می‌کنند که در حال حاضر در حال مذاکره با مارکت میکرها و صرافی‌های مختلف برای لیست کردن توکن خود هستند.

پوشش اخبار و آموزش‌های مرتبط با بازی تلگرامی همستر کامبت در مجله نوبیتکس صرفاً با هدف اطلاع‌رسانی انجام می‌شود و به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای مشارکت در همستر کامبت نیست. مجله نوبیتکس هیچ‌گونه مسئولیتی در رابطه با خطرات احتمالی تعامل با همستر کامبت و بازی‌های مشابه ندارد.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *