اخبار ارزهای دیجیتالاخبار بازی‌های کریپتویی

توسعه‌دهندگان شبکه تون: ایردراپ CATI و همستر کامبت اختلالات جدیدی در این شبکه ایجاد می‌کند

در روز قبل کوئست بازی تلگرامی بلوم باعث شد شبکه تون با اختلال جدیدی روبه‌رو شود. حال توسعه‌دهندگان شبکه تون اعلام کرده‌اند که ایردراپ کتیزن و همستر کامبت هم می‌تواند مشکلات جدیدی در این شبکه بلاک چینی ایجاد کند.

خلاصه خبر

  • توسعه‌دهندگان شبکه تون اعلام کردند ایردراپ کتیزن و همستر کامبت ممکن است اختلالات جدیدی در آن ایجاد کند.
  • این اختلالات اعتراض کاربران زیادی را برانگیخته‌ است.

به گزارش دی‌کریپت، بازی‌های تلگرامی دنیای ارزهای دیجیتال را تحت تاثیر خود قرار داده‌ و صدها میلیون کاربر را به شبکه تون آورده‌اند. با این حال توسعه‌دهندگان شبکه مذکور در هفته قبل اعلام کردند که ایردراپ همستر کامبت و کتیزن ممکن است خبر خوبی برای این بلاک چین نباشد. به عبارت دقیق‌تر تیم TON Core روز سه‌شنبه اعلام کرد:

شبکه TON بی‌شک با فشارهای فنی بیشتر و احتمالاً برخی از مسائل پیش‌بینی‌نشده روبه‌رو می‌شود.

شایان ذکر است که آدرس‌های کاربر فعال روزانه چندین بار در شبکه TON در دو هفته گذشته به ۱.۱ میلیون رسیده‌ و تعداد تراکنش‌های روزانه آن تا سطح ۱۴.۴ میلیون تراکنش افزایش یافته‌ است. مشکلات شبکه تون در اصل بعد از ایردراپ بازی داگز آغاز شد.

به عبارت دقیق‌تر ایردراپ مذکور باعث شد که این شبکه چند ساعت به طور کامل قطع شود. این در حالی است که تعداد کاربران کتیزن و همستر کامبت بیشتر از کاربران داگز است. به عبارت دیگر تعداد کاربران کتیزن حدود ۳۵ میلیون بازیکن نفر است و تعداد کاربران بازی تلگرامی همستر کامبت هم به ۳۰۰ میلیون نفر می‌رسد.

از طرف دیگر توکن کتیزن قرار است در ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) لیست شود. توکن همستر کامبت هم در ۲۶ سپتامبر (۶ مهر) لیست می‌شود. در ابتدای ماه مهر بازی‌های دیگری مثل راکی رابیت هم لیست خواهد شد. توسعه دهندگان TON Core اعلام کردند:

این سطوح از تعامل کاربران قبلاً در بخش وب ۳ غیرقابل تصور بود.

چنین اختلالاتی باعث می‌شود کاربران نتوانند به موقع ایردراپشان را دریافت کرده و در زمان مورد نظرشان آن را بفروشند. هرچند توسعه‌دهندگان شبکه تون اعلام کرده‌اند که در تلاش هستند این مشکلات را حل کنند؛ اما تاکنون دستاورد قابل‌توجهی نداشته‌اند.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *