اخبار ارز دیجیتال

Blockasset سولانا را به مقصد Chiliz ترک می‌کند.

یکی دیگر از پروژه‌های محبوب، این بلاک‌چین را که زمانی “قاتل اتریوم” نامیده می‌شد، ترک می‌کند.

Blockasset، پلتفرم NFTهای ورزشی، امروز اعلام کرد که سولانا را به مقصد Chiliz Chain 2.0، بلاک‌چین لایه 1 سازگار با ماشین مجازی اتریوم متعلق به شرکت توکن هواداران ورزشی Chiliz، ترک خواهد کرد.

این در حالی‌ست که Blockasset سرمایه‌ی منصفانه‌ای از Chiliz که صاحب پلتفرم پاداش و توکن هواداری Socios است، دریافت خواهد کرد. در حال حاضر Socios با بیش از 170 شریک از جمله تیم‌های NFL ، NBA ، NHL ، MLS و لیگ‌های برتر فوتبال در سراسر جهان همکاری می‌کند. این سرمایه‌گذاری از طریق Chiliz Labs، انکوباتور 50 میلیون دلاری‌ای که Chiliz با شرکت سرمایه‌گذاری Jump Crypto  برای پشتیبانی از پروژه‌های بلاک‌چین در ورزش راه اندازی کرد، تأمین می‌شود.

بیش از 40 ورزشکار از جمله وین رونی ستاره‌ی سابق فوتبال انگلستان، الکس اوچکین ستاره NHL، جونا لومو بازیکن راگبی نیوزیلند و خورخه مسویدال ستاره‌ی UFC، NFT را از طریق Blockasset ارائه می‌کنند.

Blockasset برای مهاجرت به بلاک‌چین Chiliz، به ارائه‌دهنده پخش زنده‌ی FanFest و پلتفرم گیمیفیکیشن رسانه‌ای LiveLike می‌پیوندد.

خروج Blockasset از سولانا به دنبال DeGods و y00ts، دو مجموعه‌ی NFT که در ژانویه سولانا را به قصد زنجیره‌ی جانبی اتریوم یعنی Polygon ترک کردند، اتفاق می‌افتد. افت سولانا در اواخر سال 2022 و در بحبوحه‌ی سقوط FTX آغاز شد زیرا سم بنکمن-فرید یکی از بزرگترین سرمایه‌گذاران سولانا بود.

مدیرعامل Chiliz الکساندر دریفوس می‌گوید:

“رویکرد توکن مورد تأیید ورزشکاران Blockasset متفاوت است و در عین حال کاملاً مکمل مدل توکن هواداری تیم Socios.com ما است. این موضوع به ما اجازه می‌دهد تا کاربرد توکن‌های هواداری خود را تقویت کنیم و فهرست پاداش‌های خود را از طریق فعال‌سازی متقابل افزایش دهیم.”

هواداران می‌توانند با خرید NFTهای Blockasset به مزایایی مانند چت با ورزشکاران در Discord، ملاقات و احوال‌پرسی، و کالاها و یادگاری‌های امضا شده دسترسی داشته باشند.

Chiliz نیز جوایز مشابهی را از طریق Socios، پلتفرم توکن هواداران خود که به کاربران اجازه می‌دهد در نظرسنجی‌های مربوط به تیم‌های مورد علاقه‌شان رای دهند، ارائه می‌کند. Socios قراردادهای دیگری با UFC دارد و همچنین در استودیوی دیجیتال FC Barcelona سهام دارد. لیونل مسی، یکی از سفیران برند جهانی Socios است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 5 =