تحقیقات تازه نشان میدهد که نسل بومرها سرمایهگذاران بهتری در بازار کریپتو هستند
به متولدین سالهای ۱۹۴۶ تا ۱۹۶۴ اصطلاحا بیبیبومر یا به اختصار بومر گفته میشود.
حالا بر اساس تحقیقات انجام شده مشخص شده که بومرها با این بازار نوظهور نیز بهتر کار میکنند. بر اساس گزارشی از Bybit و شرکت Toluna علت این رخداد این است که آنها روشهای تحقیقی که در بازارهای سنتی داشتند را به پروژههای کریپتویی وارد کردهاند.
بر اساس این گزارش، ۳۴٪ از بومرها پیش از سرمایهگذاری روی یک پروژه، «چندروزی» به طور دقیق آن را بررسی میکنند. این عدد ۵۰٪ بیشتر از دیگر نسلها است. درواقع ۶۴ درصد از سرمایهگذاران آمریکای شمالی پیش از سرمایهگذاری کمتر از ۲ ساعت به روی پروژه تحقیق میکنند یا اصلا تحقیقات لازم را انجام نمیدهند.
ویژگی دیگر نسل بومرها این است که تمرکزشان را بیشتر به روی فاکتورهای تکنیکال معطوف میکنند؛ در حالی که نسل جوانتر بیشتر به کاریزمای موسس پروژه یا زیبایی ظاهری وبسایت تمرکز میکند.
این گزارش نشان میدهد که همدوره بودن نسل جوان با دنیای دیجیتال و کریپتو به اندازهی فکر کردن کمک کننده نیست. گویا همدوره بودن با دنیای کریپتو به اندازههای مهارت کسانی مثل وارن بافت که در طول سالیان شکل گرفته کمک کننده نیست.