نکتهها و خطاهای احتمالی در بازیابی حساب کاربری
در صورتی که دو حساب کاربری داشتهام کدام را باید بازیابی کنم؟
به طور کلی برای هر فرد احراز شده در نوبیتکس امکان ایجاد یک حساب کاربری وجود دارد و با ثبت کد ملی هر شخص هنگام بازیابی حسابِ همان شخص بازیابی خواهد شد.
در صورتی که بیشتر از یک حساب داشتهاید، یکی از آنها احراز هویت نشده است و یا با اطلاعات هویتی فرد دیگری احراز شده، میتوانید حسابی که در آن موجودی داشتید را بازیابی کنید.
در صورت دسترسی نداشتن به شماره موبایل ثبتشده چه کار کنم؟
در صورتی که به شماره موبایلی که از قبل در نوبیتکس ثبت کردهاید دسترسی ندارید و یا آن را فراموش کردهاید میتوانید از هر شماره موبایل دیگری که به نام شما است استفاده کنید. توجه داشته باشید که شماره در حساب کاربری دیگری در نوبیتکس ثبت نشده باشد.
چگونه میتوانم با پشتیبانی نوبیتکس ارتباط بگیرم؟
در صورتی که موفق به بازیابی حساب کاربری خود نشدید میتوانید با ما در ارتباط باشید.
برای این کار میتوانید از بخش پشتیبانی، سایت یا اپلیکیشن نوبیتکس به چت آنلاین متصل شوید و یا یا در ساعات ۸ تا ۱۸ با شمارهی 91009925-021 تماس بگیرید.
در صورتی که امکان دریافت کد پیامکی را نداشتم چه کار کنم؟
در صورتی که به طور کلی امکان دریافت پیامک ندارید با پشتیبانی نوبیتکس در ارتباط باشید.