خانهمستنداتامنیت و حساب کاربریامنیت و حساب کاربریچطور رمز عبورم را تغییر دهم؟آخرین به روزرسانی: ۱۴۰۴/۰۵/۲۰بسته به شرایط، برای تغییر رمز عبور دو راه دارید:چطور شماره موبایلم را تغییر دهم؟آخرین به روزرسانی: ۱۴۰۴/۰۵/۲۰قبل از تغییر شماره موبایل، لازم است بدانید که شماره موبایل جدید باید حتما به نام خودتان باشد. برای تغییر شماره همراه، ورود با کد پین و اثر انگشت چیست و چطور آنها را فعال کنم؟آخرین به روزرسانی: ۱۴۰۴/۰۵/۲۱این دو قابلیت امنیتی فقط در اپلیکیشن نوبیتکس قابل استفادهاند.دفتر آدرسها چیست و چطور از آن استفاده کنم؟آخرین به روزرسانی: ۱۴۰۴/۰۵/۲۱دفتر آدرسها جایی برای ذخیره کردن آدرسهای برداشت پر استفادهی شماست.برداشت امن چیست و چطور از آن استفاده کنم؟آخرین به روزرسانی: ۱۴۰۴/۰۵/۲۱با فعال کردن برداشت امن، برداشت از کیفپولهایتان به مقصد آدرسهایی محدود میشود که در دفتر آدرسها ثبت کردهاید.کد آنتیفیشینگ چیست و چطور میتوانم آن را فعال کنم؟آخرین به روزرسانی: ۱۴۰۴/۰۵/۲۱کد آنتی فیشینگ یک قابلیت امنیتی برای آسان کردن تشخیص ایمیلهای جعلی کلاهبرداران از ایمیلهای واقعی نوبیتکس است.قفل خودکار چیست و چطور آن را فعال کنم؟آخرین به روزرسانی: ۱۴۰۴/۰۵/۲۱این قابلیت فقط در اپلیکیشن نوبیتکس کاربرد دارد.حالت اضطراری برداشت چیست و چه استفادهای دارد؟آخرین به روزرسانی: ۱۴۰۴/۰۵/۲۱حالت اضطراری برداشت قابلیتی امنیتی است که با فعال شدنش همهی درخواستهای برداشت جاری لغو میشوند و امکان برداشت از حسابتان به مدت ۷۲ ساعت مسدود میشود.چطور ایمیلم را در نوبیتکس تغییر دهم؟آخرین به روزرسانی: ۱۴۰۴/۰۵/۲۱در حال حاضر تغییر ایمیل از اپلیکیشن یا وبسایت نوبیتکس ممکن نیست. برای این کار لازم است از پشتیبانی کمک بگیرید.داراییها در نوبیتکس چگونه نگهداری میشوند؟آخرین به روزرسانی: ۱۴۰۴/۰۵/۲۰نگهداری ارزهای دیجیتال همیشه یکی از مهمترین دغدغههای کاربران است، به طور کلی داراییهای رمزارزی به دو صورت ذخیرهسازی گرم و ذخیرهسازی سرد نگهداری میشوند.